از این پس می‌توانید لینک پروفایل دوستان و هش‌تگ‌ها را به بیوگرافی اینستاگرام خود اضافه کنید

اینستاگرام امروز اعلام کرد که از حالا امکان اضافه کردن هشتگ و لینک دیگر پروفایل‌ها را به بخش بیوگرافی کاربرانش می‌دهد. این لینک‌های زنده، کاربران را به صفحه هشتگ یا پروفایل دیگر موجود در اینستاگرام می‌برد.

0

اضافه کردن یک هشتگ یا لینک پروفایل دیگر به بیوگرافی اینستاگرام کار آسانی است. Edit Profile را انتخاب کرده و به قسمت «bio» بروید. علامت «#» یا «@» را تایپ کنید و به ترتیب لیستی از هشتگ‌ها یا دیگر کاربران را برای اضافه کردن به پروفایل خود می‌بینید. مواردی که دوست دارید را انتخاب کنید و همان‌طور که گفتیم به لینک‌های زنده بدل می‌شوند.

اضافه کردن هشتگ و لینک پروفایل به بیوگرافی اینستاگرام

با این قابلیت جدید، کاربران اینستاگرام می‌توانند به هر هشتگ یا پروفایلی که می‌خواهند متصل شوند. تنها به خاطر بسپارید هر کاربری که خود را به پروفایل وی لینک می‌کنید، نوتیفیکیشنی مبنی بر این کار دریافت می‌کند. در صورت تمایل، می‌تواند از این کار جلوگیری کند؛ به‌این‌ترتیب علامت @ در پروفایل شما باقی می‌ماند، اما لینک دیگر کاربران را به پروفایلشان در اینستاگرام هدایت نمی‌کند.

امکان اضافه کردن هشتگ و لینک‌های پروفایل به بخش بیوگرافی اینستاگرام، بخشی از آپدیت جدیدی است که در حال حاضر برای هردو کاربران آی‌اواس و اندروید عرضه می‌شود. اگر دوست دارید که اینستاگرام را بر گوشی خود نصب کنید، بر لینک مناسب کلیک کنید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.