استریم زنده ویدئو به یوتیوب به اپلیکیشن دوربین گوشی شما می‌آید

یوتیوب اعلام کرد که قابلیت استریم زنده ویدئو به زودی مستقیما از دوربین گوشی‌های هوشمند کاربران یوتیوب، راحت‌تر از همیشه قابل دسترسی خواهد بود. با فارنت همراه باشید…

0

یوتیوب اعلام کرد که قابلیت استریم زنده ویدئو به زودی مستقیما از دوربین گوشی‌های هوشمند کاربران یوتیوب، راحت‌تر از همیشه قابل دسترسی خواهد بود. در پستی که روی بلاگ این شرکت قرار گرفت، تایید شد که یوتیوب اکنون با شرکت‌های مانند ال‌جی، سامسونگ، ایسوس، موتورولا و نوکیا در حال همکاری است تا در ماه‌های آتی این قابلیت آماده بهره‌برداری شود:

هدف ما ارائه این قابلیت از طریق لایو موبایل یوتیوب در طیف گسترده‌تری از گوشی‌های هوشمند در سال جاری است.

این خبر قسمت کوچکی از یک معرفی بزرگتر بود که طی آن از سهولت بیشتر استفاده از قابلیت استریم زنده ویدئو یوتیوب در کامپیوترهای خانگی رونمایی شد.

استریم زنده

پروسه شروع استریم زنده اکنون تنها با رفتن به آدرس اینترنتی youtube.com/webcam یا کلیک روی Go live در بالای وب‌سایت یوتیوب انجام می‌شود. با این حساب در آینده نزدیک شاهد تغییرات اساسی در روند استریم زنده ویدئو از سوی یوتیوبرهای سراسر جهان خواهیم بود.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.