تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ به زودی به اندروید ۸ اوریو بروزرسانی خواهد شد

می‌دانیم که سامسونگ کار روی انتشار آپدیت 8 اوریو اندروید برای تعدادی از دستگاه‌های گلکسی از جمله تبلت گلکسی تب اس 3 را شروع کرده است اما اکنون مدرکی در دست داریم که این گزارش را به درستی تایید می‌کند. با فارنت همراه باشید…

0

می‌دانیم که سامسونگ کار روی انتشار آپدیت 8 اوریو اندروید برای تعدادی از دستگاه‌های گلکسی از جمله تبلت گلکسی تب اس 3 را شروع کرده است اما اکنون مدرکی در دست داریم که این گزارش را به درستی تایید می‌کند. این تبلت ارزشمند سامسونگ مشاهده شده که در شرکت وای-فای لایسنس با اندروید 8 اوریو راه‌اندازی شده است. از این قضیه می‌توان این گونه برداشت کرد که شرکت کره‌ای، به زودی آپدیت مورد انتظار اوریو را در دسترس عموم قرار می‌دهد.

گلکسی تب اس 3 بخشی از موج دوم دستگاه‌های گلکسی مانند گلکسی اس 7، اس 7 اج و اِی 5 (A5) است که آپدیت 8 اندروید را دریافت می‌کنند. در جال حاضر سامسونگ با گوشی‌های گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 شروع به عرضه اندروید 8 اوریو کرده است اما مقداری زمان می‌برد تا تمامی دستگاه‌های مورد نظر به اندروید اوریو بروزرسانی شوند.

هنوز وجود موج سومی از بروزرسانی اوریو برای دستگاه‌های سامسونگ مشخص نیست و از آنجا که در سال 2017، چندین دستگاه دیگر از سوی سامسونگ عرضه شد که می‌توانند واجد شرایط آپدیت شدن به اندروید 8 باشند، ممکن است در تاریخی نامشخص از 2018، شاهد عرضه اندروید اوریو برای دستگاه‌های بیشتری باشیم. فقط می‌توانیم منتظر باشیم و ببینیم چنین اتفاقی رخ می‌دهد یا خیر.

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.