گلکسی اس 9 از گلکسی اس 8 و نوت 8 مقاوم‌تر است

پس از عرضه جهانی گلکسی اس 9 و 9 پلاس در روزهای اخیر، علاقه‌مندان به شکنجه گوشی‌های بالا رده جدید فرصت آن را پیدا کرده‌اند که بتوانند میزان مقاومت این محصول را مورد ارزیابی قرار دهند.

0

بدون شک یکی از عوامل اصلی خریداران گوشی‌های هوشمند و به خصوص آن دسته از افرادی که با صرف هزینه گزاف خواهان در اختیار گرفتن یک گوشی پرچم‌دار هستند، مقاومت بدنه و استحکام فریم دستگاه است.

گلکسی اس 9 جدیدترین پرچم‌دار شرکت سامسونگ چند روزی است که به بازار عرضه شده است و بر همین اساس کارشناسان وب‌سایت Square Trade فرصت آن را به دست آورده‌اند که میزان مقاومت این دستگاه را با انجام تست‌های استاندارد مورد ارزیابی قرار دهند.

گلکسی اس 9

برای مشاهده تست‌های شکنجه این پرچم‌دار می‌توان به این کانال یوتیوب مراجعه کنید. کارشناسان وب‌سایت Square Trade در جمع‌بندی خود به این نتیجه رسیده‌اند که مقاومت گلکسی اس 9 از گوشی‌های پرچم‌دار سال گذشته سامسونگ و آیفون 10 بیشتر است؛ اما هنوز هم مقاومت بدنه آن به میزانی نیست که از یک سقوط عادی جان سالم به در ببرد.

فریم گلکسی اس 9 با وزنه 95 کیلوگرمی خم شده است، اما مدل پلاس توانسته در برابر وزنه ۱۰۵ کیلوگرمی مقاومت کند. درنهایت گلکسی اس 9 توانسته به نمره 71 و به درجه مقاومت ”medium risk” دست پیدا کند. در سوی دیگر اس 9 پلاس هم امتیاز 76 را کسب کرده و به درجه مقاومت “medium-high” رسیده است.

در یک مقایسه ساده بد نیست که بدانید گلکسی اس 8 و 8 پلاس به ترتیب توانسته‌اند سال گذشته امتیاز 76 و 77 را کسب کنند و نوت 8 هم به امتیاز 80 برسد. در میان پرچم‌داران سال گذشته، آیفون 10 ضعیف‌ترین عملکرد را در این بحث از خود نشان داده و امتیاز 90 از 100 را کسب کرده که درجه فوق‌العاده شکننده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.