با این اپلیکیشن قابلیت نورپردازی پرتره آیفون 10 را به آیفون 7 پلاس بیاورید

دارندگان گوشی موبایل آیفون 7 پلاس احتمالا برای یک بار هم که شده، بی‌میل نبوده‌اند که گوشی خود را به آیفون 8 پلاس یا آیفون 10 ارتقا بدهند، مخصوصا این‌که به قابلیت نورپردازی پرتره روی مدل‌های جدید هم علاقمند باشند. با فارنت همراه شوید…

0

 با قابلیت نورپردازی پرتره کاربران می‌توانند افکت‌های شبیه به استودیوهای عکاسی را در گوشی روی سوژه‌های خود اعمال کنند. از جمله این افکت‌ها می‌توان به پس‌زمینه سیاه اشاره کرد که به طور کامل مکان تصویربرداری پرتره را محو می‌کند. افراد دارای گوشی آیفون 7 پلاس تاکنون تنها با جیل‌بریک کردن موبایل خود می‌توانستند به چنین قابلیتی دسترسی داشته باشند اما با وجود یک اپلیکیشن تصویربرداری به نام فوکوس (Focos) که قابلیت «پرتره سیاه» به آن اضافه شده است، آیفون 7 پلاس نیز می‌تواند از برخی ویژگی‌های مشابه نورپردازی پرتره روی آیفون 8 پلاس و آیفون 10 بهره ببرد.

اپ فوکوس هم اکنون در اپ استور قابل دانلود است و به راحتی با استفاده از حالت پرتره سیاه و فیلترهای پس‌زمینه تصویر، عکس‌هایی مشابه حالت نورپردازی پرتره مدل‌های جدید آیفون به ثبت برسانید.

فوکوس اپلیکیشنی رایگان است که حالت پرتره سیاه آن تنها روی آیفون‌های با دوربین دوتایی قابلیت استفاده دارد. بدین معنی که تنها مدل‌های آیفون 7 پلاس، 8 پلاس و 10 می‌توانند از ویژگی نورپردازی پرتره فوکوس بهره بگیرند. سایر قابلیت‌های این اپ روی همه مدل‌های آیفون از 5 اس به بعد با آی‌اواس 11 در دسترس است. پس از استفاده از اپلیکیشن فوکوس، تجربه خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.