اپ‌نت: با Mondly زبان‌های زنده دنیا را یاد بگیرید

برای یادگیری زبان‌های مختلف نیازی به صرف زمان و هزینه نبوده و با نصب اپلیکیشن‌های آموزشی همچون Mondly به راحتی و در زمانی کوتاه‌تر هر زبان خارجی که بخواهید را می‌توانید یاد بگیرید.

0

با استفاده از Mondly در زمانی اندک می‌توانید به یادگیری واژگان و دستورات زبانی انواع زبان‌ها بپردازید و بیش از 30 زبان زنده دنیا را طی زمانی اندک آموزش ببینید. این زبان‌ها شامل زبان‌های اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، ایتالیایی، روسی، آمریکایی، نروژی، دانمارکی، سوئدی، کره ای، ژاپنی، چینی، عربی، یونانی، رومانیایی، ویتنامی، اندونزیایی، هندی، عبری، لهستانی، بلغاری، اوکراین، چک، کرواسی، فنلاندی، ترکی و حتی زبان شیرین فارسی می‌باشد. بدون اینکه در کلاس‌های آموزشی شرکت کرده و هزینه پرداخت نمایید در هر زمان و مکانی که می‌خواهید به آموزش دیدن بپردازید.

در هر مرحله با استفاده از روش‌های سرگرم‌کننده می‌توانید به یادگیری پرداخته و عبارات و واژه‌ها را به سرعت فرابگیرید. برای تست روند آموزش برایتان در هر مرحله تمریناتی نیز در نظر گرفته شده تا بتوانید چیزهایی که یاد گرفته‌اید را به کار ببرید. این به کار بردن می‌تواند در قالب جملاتی باشد که شما در متون خود استفاده می‌کنید و آن‌ها را می‌نویسید و یا حتی در تمرینات مکالماتتان استفاده کنید. می‌توانید مکالماتتان را ضبط کرده تا اپ به صورت خودکار روند پیشرفتتان را پیگیری کرده و به شما به صورت نمودار گزارش دهد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.