اپ‌نت: ساخت میان‌بر برای همه‌چیز Sesame Shortcuts

برای داشتن کلیدهای میانبر برای هرتعداد برنامه‌ای که می‌خواهید از اپلیکیشن Sesame Shortcuts استفاده نمایید تا بتوانید از سایر مزایای آن نیز استفاده کنید. این اپ را شرکت Sesame crew برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی و به بازار ارائه نموده است.

0

با Sesame Shortcuts برای تمامی برنامه‌ها و بازی‌هایی که درون سیستم اندرویدی‌تان دارید یک کلید میانبر بسازید. این عملیات در کوتاه‌ترین زمان ممکن برایتان انجام می‌شود و نیز می‌توانید برای حدود 100 بار یعنی برای 100 اپلیکیشن از این قابلیت استفاده کنید. کافیست اپ موردنظرتان را انتخاب نموده و با یک کلیک و لمس کوتاه کلید میانبر آن را روی صفحه نمایشتان بسازید. از طریق تنظیمات اپ به راحتی کنترل آن را به عهده بگیرید و طور که می‌خواهید به ساخت کلیدهای میانبر بپردازید. حتی امکان ایجاد میان‌بر برای برخی عملیات درون اپلیکیشن‌ها نیز وجود دارد.

با استفاده از Sesame Shortcuts به سادگی به جستجوی اپ‌های موردنظرتان بپردازید و خیلی سریع به نتیجه برسید. این جستجو بسیار سریع و دقیق انجام می‌شود. همچنین می‌توانید کلیدهای میانبر شخصی برای خودتان ساخته و برنامه‌های دلخواهتان را در دسترس خودتان اما به صورت خصوصی قرار دهید. این اپ برای تمامی قسمت‌ها از جمله اپ‌های ارتباطی، بخش مخاطبین، تماس‌ها و سایر قسمت‌ها قابلیت قرار دادن کلید میانبر دارد. کار کردن با آن بسیار ساده و برای همه قابل استفاده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.