اپ‌نت: تیم رویایی کاپیتان سوباسا Captain Tsubasa: Dream Team

بی شک کارتون فوتبالیست‌ها یکی از محبوب‌ترین کارتون‌های متولدین دهه 60 و 70 بوده واین بازی برای خیلی‌های می‌تواند خاطره‌انگیز باشد. با نصب بازی Captain Tsubasa: Dream Team به دنیای فوتبالیست‌ها و کاپیتان سوباسای معروف رفته و در داستان آن‌ها زندگی کنید. این بازی توسط استودیوی KLab برای کاربران اندروید و iOS طراحی و ارائه شده است.

0

داستان بازی به این صورت است که شما کاپیتان سوباسا را از دوران راهنمایی همراهی کرده و در داستان زندگی او به همراه اتفاقاتی که برایش میفتد زندگی خواهید کرد. در کنار بازی در زمین فوتبال به همراه سایر ستارگان محبوب فوتبالیست‌ها به تماشای حواشی این برنامه نیز خواهید نشست. میان پرده‌ها و ماجراهای خارج از زمین نیز قطعا برایتان جذاب بوده و شمارا بیشتر در متن بازی قرار می‌دهد. تیم محبوبتان را به همراه تمامی شخصیت‌هایی که در کارتون فوتبالیست‌ها بودند تشکیل دهید و به مسابقه دادن بپردازید.

به راحتی می‌توانید هر کدام از بازیکنان را به هر نحوی که می‌خواهید در زمین آرایش داده و در کنار سایر تیم‌های بزرگ فوتبالیست‌ها مسابقه دهید. همان تشویق‌های تماشاگران را نیز در طول بازی خواهید داشت و با صداگذاری عالی و انتخاب دقیق تصاویر کاملا در فضای همان کارتون قدیمی قرار خواهید گرفت. این بازی را می‌توانید به صورت آنلاین با سایر بازیکنان در سرتاسر دنیا که آن‌ها نیز خودشان تیمشان را انتخاب کرده و آرایش داده‌اند انجام دهید و از تمام توانایی‌های خاص بازیکنان مانند شوت‌های برق‌آسای سوباسا نیز استفاده نمایید. هدایت تیم از ابتدا با شما بوده به این صورت که ابتدا بازیکنان را تمرین می‌دهید و با تیم تمرینی خود بازی کرده و به مرور زمان از بازیکنان بهتری نیر می‌توانید استفاده کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.