اچ‌تی‌سی گوشی‌های اقتصادی دیزایر 12 و دیزایر 12 پلاس را معرفی کرد

HTC با گوشی‌های دیزایر 12 و دیزایر 12 پلاس که نسبت صفحه‌نمایش 18:9 دارند، گوشی‌های میان رده خود را ارتقا داده است.

1

گوشی‌های جدید سری دیزایر 12 چندان هم ما را شگفت‌زده نمی‌کنند، چراکه در حال حاضر نیز اطلاعات زیادی را از آن‌ها کسب کرده‌ایم. حالا برخی از تکه‌های غایب این پازل نیز پیداشده‌اند.

اچ‌تی‌سی دیزایر 12 پلاس | +HTC Desire 12

دیزایر 12 پلاس گوشی بزرگ‌تر و جالب‌تر از میان این دو دستگاه است. یک صفحه‌نمایش IPS LCD کشیده 5.99 اینچی با رزولوشن 720 در 1440 پیکسل در جلو و یک دوربین دوگانه در پشت خود دارد.

از یک حسگر 13 مگاپیکسلی اصلی به همراه حسگر کمکی 2 مگاپیکسلی که عمق را تشخیص می‌دهد، استفاده می‌کند. دوربین جلویی نیز 8 مگاپیکسل است.

این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون 450 به همراه 3 گیگابایت رم استفاده می‌کند. نرم‌افزار آن اندروید اوریو 8.0 بوده و در پشت دستگاه یک حسگر اثرانگشت نیز به چشم می‌خورد.

دیزایر 12 پلاس در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود. می‌توانید در حال حاضر نیز آن را پیش سفارش دهید؛ خود دستگاه نیز در ماه بعد عرضه خواهد شد. بسته به بازاری که گوشی در آن عرضه می‌شود، بین 235 تا 249 یورو قیمت خواهد داشت.

دیزایر 12 | Desire 12

گوشی کوچک‌تر HTC Desire 12 دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با نسبت 18:9 بوده و همان وضوح +HD (رزولوشن 720 در 1440 پیکسل) را دارد؛ به‌این‌ترتیب ابعاد فیزیکی کمتری نسبت به نسخه پلاس خواهد داشت.

یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در جلوی دستگاه قرارگرفته است.

تراشه این دستگاه MediaTek 6739 بوده و از همان رم 3 گیگابایتی استفاده می‌کند.

برخلاف نسخه پلاس، هیچ حسگر اثرانگشتی در این دستگاه تعبیه نشده است. رنگ‌بندی Desire 12 مشکی و نقره‌ای بوده و قیمتی بین 185 و 199 یورو خواهد داشت.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    اچ تی سی دیگه واقعا روزگاری که برند یک دنیا بود رو از دست داد. این برند نمی تونه دیگه جایگاه قبلشو به دست بیاره. دنیا داره به سمت بردهای محدودی میره مثل اپل و ال جی