ال‌جی جی 7 با صفحه‌نمایش LCD عرضه خواهد شد

ال‌جی جی 7 در راه است و گفته می‌شود پرچمدار بعدی ال‌جی به احتمال زیاد به خاطر کاهش هزینه‌های تولید با صفحه‌نمایش LCD عرضه خواهد شد.

1

صفحه‌نمایش‌های OLED کیفیت و امکانات بسیار بالایی دارند اما قیمت این پنل‌ها نسبت به پنل‌های LCD چیزی حدود 3 برابر گران‌تر است و به همین دلیل کارشناسان بازار موبایل کره‌ بر این باور هستند که ال جی در جی 7 به احتمال زیاد برای پایین‌ آوردن هزینه‌ها از صفحه‌نمایش LCD استفاده خواهد کرد.

البته انصافاً باید گفت ال‌جی در مجموع میانه خوبی هم با صفحه‌نمایش‌های OLED نداشته است و تجربه نشان داده که در بیشتر گوشی‌‌های ال‌جی با پنل‌های LCD سروکار داریم. با این حساب خیلی‌ هم جای تعجب ندارد اگر جی 7 با پنل OLED راهی بازار نشود،  البته به این نکته نیز باید اشاره کرد که عرضه گوشی پرچمدار V30 با پنل OLED ممکن است توقع کاربران پرچمداران ال‌جی را بالا برده باشد.

با وجود این‌که ال‌جی در زمینه تلویزیون‌های OLED پیشتاز است به نظر می‌رسد تولید صفحات نمایش OLED موبایلی برای این شرکت دشوارتر است. گفته می‌شود جی 7 دارای بریدگی در صفحه‌نمایش خود خواهد بود که کاربر می‌تواند با مشکی کردن اطراف آن تاحدودی بریدگی را مخفی کند؛ به این ترتیب استفاده از پنل OLED می‌تواند به خاطر مشکی عمیق انتخاب بسیار بهتری باشد.

در مجموع باید گفت ال‌جی جی 7 به احتمال زیاد در اردیبهشت یا نهایتاً‌ خرداد ماه رونمایی خواهد شد و به احتمال زیاد تا یکی دو ماه آینده شایعات بیشتری از پرچمدار بعدی ال‌‌جی به بیرون منتشر خواهد شد تا با دقت بیشتری بتوانیم در خصوص صفحه‌نمایش جی 7 قضاوت کنیم.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Mahdi می‌گوید

    سری های G گوشی های ال جی عالین .توش حسابی دقت کردن تا بی نقض تر دست مردم برسه .ال جی تو این گوشی ها یه کاری خوبی که کرده تو صفحه نمایش هاش کم نذاشته و از بهترین نوع ها استفاده کرده .دیگه دوره استفاده کردن از tftها تموم شده و باید مثل ال جی به روز بشن بقیه شرکت ها .