اموجی‌های سه‌بعدی میکی ماوس به گلکسی اس 9 آمدند

اموجی‌های سه‌بعدی جذابیت‌‌های خاصی به پیام‌ها می‌دهند و باخبر شدیم سامسونگ برای گلکسی‌های اس 9 اموجی‌های سه‌بعدی میکی‌ ماوس را منتشر کرد.

0

اموجی‌های سه‌بعدی یا AR Emoji که با فناوری واقعیت افزوده ایجاد می‌شوند در حین مراسم رونمایی گلکسی‌های اس 9 از جانب سامسونگ معرفی شدند. در اولین نگاه به این اموجی‌های سه‌بعدی می‌توان دریافت که سامسونگ برای پاسخی به انیموجی‌های اپل آن‌‌ها را معرفی کرده است.

اکنون نیز باخبر شدیم اموجی‌های سه‌بعدی میکی ماوس در  راه گلکسی‌های اس 9 هستند. سامسونگ مدعی است اموجی‌‌های سه‌بعدی میکی ماوس و مینی ماوس برای اولین بار توسط فناوری واقعیت افزوده به تصویر کشیده می‌شوند.

کاربران گلکسی‌های اس 9 برای دانلود این اموجی‌های سه‌بعدی از قسمت AR Emoji در داخل اپلیکیشن دوربین سامسونگ می‌توانند اقدام کنند.

جالب است بدانید اموجی‌های سه‌بعدی گلکسی‌های اس 9 تنها به میکی ماوس و مینی ماوس ختم نمی‌شوند و قرار است تا سال آینده کاربران این گوشی‌ها میزبان اموجی‌های دیگری از دنیای شخصیت‌های دیزنی مانند Zootopia و Frozen نیز باشند.

به لطف فناوری واقعیت افزوده، اموجی‌های سه‌بعدی از طریق فناوری پیشرفته یادگیری ماشینی و تشخیص چهره برای شناسایی بیشتر از 100 حالت مختلف صورت به جهت ایجاد اموجی سه‌بعدی ساخته می‌شوند. ناگفته نماند که حدود 18 استیکر به صورت پیش‌فرض در قالب فرمت GIF وجود دارد و کاربران می‌توانند این اموجی‌های پیش‌فرض را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

البته در اموجی‌های سه‌بعدی مینی‌ ماوس و میکی ماوس در حال حاضر خبری از این 18 استیکر پیش‌فرض نیست. در انتها به این نکته جالب نیز اشاره کنیم که کاربران می‌توانند یکی از این اموجی‌ها را به حالت صفحه‌نمایش همیشه روشن گلکسی‌های اس 9 اضافه کنند تا کاربر دائم نگاهش به این اموجی‌های بامزه و جذاب بیافتد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.