لاجیتک اسپیکر گیمینگ G560 و کیبورد G513 را معرفی کرد

لاجیتک دامنه سری محصولات گیمینگ خود را با اسپیکر گیمینگ G560 و کیبورد G513 گسترش داد، این محصولات از چراغ‌‌های LED زیبایی بهره می‌برند.

0

لاجیتک ید طولایی در ساخت اسپیکر دارد اما اسپیکر جدیدی که شاهد معرفی آن از جانب لاجیتک هستیم با سایر اسپیکرهای لاجیتک فرق دارد و در گروه اسپیکرهای گیمینگ این برند قرار می‌گیرد.

اسپیکر گیمینگ تازه معرفی شده مدل G560 در برند G لاجیتک که مختص گیمرهاست قرار دارد و دو اسپیکر اصلی به همراه یک ساب‌ووفر را در این محصول شاهد هستیم.

تا این قسمت در این اسپیکر با ویژگی‌ جدیدی طرف نیستیم اما جالب است بدانید این اسپیکر از سیستم نورپردازی LED ویژه لاجیتگ با نام Lightsync بهره گرفته است. با این حساب در این اسپیکر با چهار منبع نوری سروکار داریم که تمامی میز گیمر را با نورهای مختلف نورپردازی می‌کند.

لاجیتک در حال مذاکره با توسعه‌دهندگان بزرگ بازی‌های رایانه‌ای است تا فناوری نورپردازی Lightsync را به بازی‌های خود اضافه کنند، از طرف دیگر این اسپیکر با نرم‌افزاری عرضه شده است که می‌تواند طیف نورهای پخش شده بر روی صفحه‌نمایش مانیتور را تشخیص دهد و نورپردازی جالبی را بر روی میز گیمر داشته باشد.

در کنار این اسپیکر جذاب شاهد معرفی کیبورد گیمینگ جدیدی نیز از جانب لاجیتک هستیم. این کیبورد جدید را در بازار با نام تجاری G513 خواهیم شناخت و نسخه بهینه‌شده کیبورد G413 لاجیتک است.

لاجیتک G513

در این کیبورد جدید نیز فناوری Lightsync برای نورپردازی به چشم می‌خورد. از طرف دیگر در این محصول محلی برای قرار دادن مچ دست جهت راحتی بیشتر گیمر تعبیه شده است، کلیدهای این کیبورد را می‌توان در دو حالت مختلف برای لمس فیزیکیِ فشردن کلید‌ها و لمس آرام کلید‌ها فعال کرد.

لاجیتک پس از معرفی این محصولات جدید گیمینگ وعده داده است تا اسپیکر G560 را در کنار کیبورد G513 تا اردیبهشت ماه سال آینده راهی بازار کند. اسپیکر G560 قیمتی معادل 199,99 دلار دارد و صفحه‌کلید G513 را در بازار با قیمتی معادل 149,99 دلار شاهد خواهیم بود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.