تماشا کنید: ویدئوی جعبه‌گشایی هواوی پی 20 لایت پیش از رونمایی رسمی!

با این‌که هواوی هنوز گوشی‌های سری پی 20 خود را معرفی نکرده امروز یک ویدئوی جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به پی 20 لایت منتشر شده است.

0

همان‌طور که می‌دانستیم هواوی پی 20 لایت شباهت زیادی به آیفون 10 اپل دارد. در جعبه‌گشایی پی 20 لایت می‌بینیم این گوشی در صفحه‌نمایش کم حاشیه خود از یک بریدگی برای جای دادن دوربین سلفی و بلندگوی مکالمات استفاده کرده است و چینش دوربین دوگانه نیز در آن عمودی است. با این‌حال حاشیه پایینی صفحه‌نمایش ضخامت بیشتری دارد و حسگر اثر انگشت نیز به پشت گوشی منتقل شده است.

جعبه‌گشایی پی 20 لایت

مانند پی 10 لایت این‌جا هم در دوربین دوگانه خبری از برند لایکا نیست و دوربین دوم شاید تنها یک سنسور تشخیص عمق برای ثبت تصاویر پرتره باشد. این گوشی کماکان به درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون مجهز بوده و این‌بار از USB Type-C استفاده می‌کند. هواوی از تراشه میان‌رده Kirin 659 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در این گوشی بهره گرفته و آن را به اندروید 8 اوریو با رابط کاربری EMUI 8.0 مجهز کرده است. یکی از قابلیت‌های جدید در پی 20 لایت قابلیت تشخیص چهره و آنلاک با چهره شماست.

برای آشنا شدن با قابلیت‌های دیگر این گوشی می‌توانید ویدئو را تماشا کنید؛ البته حواستان باشد که زبان ویدئو ایتالیایی است. هواوی قرار است سه‌گانه پی 20 را هفتم فروردین‌ماه رسماً رونمایی کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.