هدفون گیمینگ Audeze Mobius با صدای سه‌بعدی معرفی شد

صدای سه‌بعدی در هدفون‌های گیمینگ ویژگی‌ مهمی به حساب می‌آید و باخبر شدیم هدفون گیمینگ Audeze Mobius با صدای سه‌بعدی معرفی شده است.

0

شرکت‌های سازنده‌ هدفون‌های گیمینگ مانور زیادی بر روی امکان پخش صدای 7.1 و ایجاد صدای سه‌بعدی دارند. به همین دلیل شرکت سازنده هدفون‌های آدیوفایل آدزی هدفون‌ Mobius را برای تجربه‌ای ناب از گیم‌ها معرفی کرده است. شرکت آمریکایی آدزی پیش از این برای ساخت هدفون‌های حرفه‌ای سری LCD و Sine مشهور شده بود.

در هدفون Mobius سعی شده است تا پخش صدا به گونه‌‌ای انجام شود که گیمر خود را کاملا در میدان بازی احساس کند. این امر باعث می‌شود تا گیمر جهت پخش صدا را در بازی تشخیص دهد و نسبت به این جهت تعامل لازم را داشته باشد به این ترتیب برای مثال اگر صدا از یک منبع صوتی در گوشه تصویر به گوش گیمر برسد در صورت چرخش سر یا حتی ایستادن و راه‌رفتن باعث تغییر این مکان پخش این منبع صوتی نمی‌شود.

دستیابی به این فناوری که آنرا Localization می‌نامند از طریق رصد کردن جهت حرکت سر گیمر و محاسبه فضای اتاق انجام می‌شود. هدفون Audeze Mobius از فناوری اتصال AAC و LDAC بلوتوث بهره می‌برد و چیزی حدود 10 ساعت شارژ نگه می دارد.

اتصال این هدست از طریق کابل‌های USB-C، USB-A و جک هدفون 3.5 میلی‌متری میسر است و برای راحتی گیمرها یک هدفون قابل جدا شدن در این هدست تعبیه شده است.

هدفون Audeze Mobius قرار است تا مرداد ماه سال آینده عرض شود و قیمتی حدود 399 دلار دارد. با این‌حال اگر این محصول را در کمپین Indiegogo حمایت کنید می‌توانید آن را با قیمت 249 دلار خریداری کنید.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.