آپدیت آزمایشی اندروید 8 آنر 7X سرانجام از راه رسید

هواوی پیش از این برنامه‌ای را برای انتشار آپدیت آزمایشی اندروید 8 آنر 7X آغاز کرد و اکنون این آپدیت در راه کاربرانی است که در این برنامه ثبت‌نام کرده‌اند.

1

هواوی مدتی قبل برنامه‌ای را برای آپدیت آزمایشی اندروید 8 آنر 7X به راه انداخت تا از این طریق تعدادی از کاربران این گوشی در این برنامه ثبت‌نام کرده و موفق به دریافت آپدیت آزمایشی اندروید 8 برای گوشی آنر 7X خود شوند.

اکنون نیز باخبر شدیم که زمان موعود فرا رسیده و هواوی با ارسال ایمیلی به کاربرانی که در این برنامه ثبت‌نام کرده‌ بودند اطلاع داده است که از هم اکنون می‌توانند آپدیت آزمایشی اندروید 8 را برای گوشی آنر 7X دانلود و امتحان کنند.

هواوی در این ایمیل تاکید کرده که تمامی کاربران گوشی آنر 7X تا چند روز آینده قادر به دریافت نسخه آزمایشی اندروید 8 اوریو خواهند بود. در این نسخه کاربران آنر 7X در کنار ویژگی‌های هشتمین نسخه از اندروید به بهینه‌سازی‌هایی در رابط کاربری EMUI 8 دسترسی خواهند داشت.

انتظار می‌رود نسخه‌ نهایی آپدیت اندروید 8 اوریو برای گوشی‌های آنر 7X تا چند ماه دیگر از جانب هواوی منتشر شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. داود می‌گوید

    سلام من هنوز نتونستم آپدیت آزمایشی رو دریافت کنم لطفا بهم کمک کنین که چطور میتونم دریافتش کنم ممنون