هواوی پی 9 و پی 9 پلاس به‌زودی به اندروید 8 اوریو آپدیت خواهند شد

در حالی که برخی از شرکت‌ها همانند سامسونگ هنوز آپدیت اندروید 8 اوریو را برای پرچم‌داران خود عرضه نکرده‌اند، شرکت هواوی قصد دارد این به‌روزرسانی را برای گوشی‌های هواوی پی 9 و پی 9 پلاس عرضه نماید.

0

هواوی پی 9 و پی 9 پلاس بالا رده‌های دو سال پیش هواوی هستند، از این رو ادامه پشتیبانی از آن‌ها در بحث انتشار به‌روزرسانی‌های پلتفرمی یک حرکت هوشمندانه از سوی شرکت چینی محسوب می‌شود که می‌تواند القای حس اعتماد به کاربران نماید.

در همین حال، در کشور چین برخی از دارندگان گوشی‌های مذکور در چند وقت اخیر چند آپدیت تجمعی را دریافت کرده‌اند که مقدمه  به‌روزرسانی به اندروید 8 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.0 است. البته می‌توان حدس زد که هواوی پی 9 و پی 9 پلاس درنهایت تنها به اندروید 8 ارتقا پیدا کنند و اگر به دنبال مدلی هستید که اندروید P را هم اجرا کند، بهتر است گوشی‌های دیگری را مدنظر قرار دهید.

در سوی دیگر هرچند هواوی جدول زمان‌بندی انتشار آپدیت اندروید 8 اوریو برای پرچم‌داران 2016 خود را منتشر نکرده، بااین‌حال می‌توان حدس زد که این اتفاق درنهایت تا پایان سال جاری رخ خواهد داد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.