مراسم فرش آبی سامسونگ برگزار شد؛ آغاز عرضه رسمی گلکسی اس 9 با تخفیف برای اولین خریداران

صبح امروز از ساعت 10 خریداران و علاقمندان به گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ مقابل فروشگاه‌های رسمی این شرکت در پنج شهر برای مراسم فرش آبی صف کشیدند.

1

درست مثل مراسم فرش آبی گلکسی نوت 8، این‌بار نیز سامسونگ به اولین خریداران حاضر در صف به قید قرعه بن تخفیف‌های 300 هزار تا یک میلیون تومانی اهدا می‌کرد. این مراسم ابتدا در ساعت 10 صبح در فروشگاه‌های چارسو و مایکروتل پلاس (بازار موبایل) برگزار شده و سپس در فروشگاه‌های مگامال تهران، مایکروتل پلاس کرج، خانه موبایل مشهد، لاله پارک تبریز و فروشگاه مرکزی اصفهان در ساعت 18 برگزار شد.

در این مراسم بین اولین افراد حاضر در صف قرعه‌کشی بن تخفیف انجام شد. در صف فروشگاه چارسو به 70 نفر از حاضرین به قید قرعه:

  • 5 نفر بن تخفیف 1 میلیون تومانی
  • 15 نفر بن تخفیف 700 هزار تومانی
  • 20 نفر بن تخفیف 500 هزار تومانی و
  • 30 نفر بن تخفیف 300 هزار تومانی

اهدا شد. البته برای جلوگیری از سواستفاده ارائه کارت شناسایی و حضور خود شخص الزامی بوده و فرصت خرید گوشی‌ها با تخفیف نیز تا ساعت 22 امشب تعیین شده است.

قیمت گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در مراسم فرش آبی هم این‌گونه تعیین شده است:

  • گلکسی اس 9 نسخه ۶۴ گیگابایتی: ۳ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان
  • گلکسی اس 9 نسخه ۱۲۸ گیگابایتی: ۴ میلیون و ۹۵ هزار تومان
  • گلکسی اس 9 پلاس نسخه ۶۴ گیگابایتی: ۴ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان
  • گلکسی اس 9 پلاس نسخه ۱۲۸ گیگابایتی: ۴ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان

گفتنی است قیمت این گوشی‌ها پس از مراسم حدود 200 تا 300 هزار تومان بالاتر خواهد بود.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    چه خبره این گوشی 4 و پونصد؟ آدم مگه دیوانه است این همه پولو خرج این پرچمدار بکنه که به گفته همه سایتها وبررسی ها چیزی نسبت به اس 8 بیشتر نداره؟ خب پول داشته باشی و دنبال پرچمدار باشی میری وی 30 پلاس میگیری دیگه