این آیفون X طلا را می‌توانید با قیمت 4510 دلار خریداری کنید!

آیفون X به خودی خود یکی از گران قیمت‌ترین گوشی‌های غیر لوکس بازار محسوب می‌شود، با این حال یک شرکت روسی نسخه طلای 24 عیار این محصول را هم تولید کرده که قرار است با قیمت سرستم آور 4510 دلار به بازار عرضه شود.

2

آیفون X طلا برای آن دسته از افرادی مناسب است که به رنگ‌بندی محدود این محصول اپل ایراد وارد کرده‌اند و می‌خواهند با صرف هزینه 4 هزار 510 دلاری یک مدل خاص و منحصر به فرد را در اختیار داشته باشند. آیفون X طلا در دو مدل با ویژگی‌های یکسان سخت افزاری نسبت به مدل پیش‌فرض توسط شرکت روسی Caviar ساخته شده و تمام فریم و قاب پشتی آن با طلای 24 عیار صیقل داده شده است.

آیفون X طلا

این دو مدل از iPhone X که با نام‌های طلایی کلاسیک (Classic Gold) و طلایی مایع کلاسیک (Classic Liquid Gold) شناخته می‌شوند، با قیمت پایه 4510 دلار توسط نمایندگی‌های خاص این شرکت قابل سفارش است؛ البته ممکن است بسته به نرخ ارز برخی مدل‌ها تا 4800 دلار هم قیمت‌گذاری شود. این اولین باری است که شرکت خاویر از سبک طراحی طلایی مایع و  نماد سیب گاز زده را در قاپ پشتی محصولات کاور شده خود استفاده می‌کند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Mojtaba-021 می‌گوید

    واسه کسی که این پولو داره,میارزه

  2. سعیده می‌گوید

    خوش به حال اونا که همچین پولی دارن که برن بخرن. به پول ما میشه نزدیک 20 میلیون تومن !!!!! میشه باهاش 5 تا وی 30 پلاس خرید کیفشو برد !