راهنمای صوتی فارسی به‌صورت رسمی به اپلیکیشن ویز اضافه شد

تاکنون روش‌هایی برای اضافه کردن راهنمای صوتی فارسی به مسیریاب ویز وجود داشت اما از امروز این اپلیکیشن راهنمای رسمی فارسی را اضافه کرده است.

0

پیش از این در فارنت آموزش اضافه کردن راهنمای صوتی فارسی ویز را برایتان نوشته بودیم. از آن‌جا که ویز در آن زمان قابلیت ضبط صدا و به اشتراک‌گذاری آن را فراهم کرده بود امکان افزودن این راهنماها امکان‌پذیر شده بود. اما خوشبختانه حالا راهنمای صوتی فارسی ویز رسماً به این اپلیکیشن اضافه شده و آن را می‌توانید در بخش Voice directions با نام پارسی – ساسان پیدا کنید.

به این ترتیب با این‌که راهنماهای صوتی فارسی پیش از این نیز برای استفاده مناسب بودند اما راهنمای رسمی کیفیت و دقت بیشتری داشته و استفاده از آن را توصیه می‌کنیم. برای استفاده از این راهنمای صوتی کافیست اپلیکیشن ویز را از پلی استور گوگل برای اندروید یا اپ استور اپل برای آیفون یا آی‌پد به آخرین نسخه آپدیت کرده و در بخش Voice directions یا راهنمای صوتی به دنبال زبان پارسی باشید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.