آپدیت اندروید 8 برای ایسوس ذن‌فون 4 پرو منتشر شد

کاربران ذن‌فون 4 پرو ایسوس چشمشمان به جمال آپدیت اندروید 8 روشن شده است، در این آپدیت در کنار اندروید اوریو ویژگی‌های جدیدی را در ذن‌فون 4 شاهد هستیم.

1

کاربران ذن‌فون 4 پرو میزبان آپدیت جدیدی با نسخه V15.0410.1802.34 هستند، این آپدیت جدید در کنار اضافه کردن ویژگی‌های جدید به ذن‌فون 4 پرو، نسخه سیستم‌عامل گوشی را نیز به اندروید 8.0 اوریو ارتقا می‌دهد.

بهینه‌سازی مصرف باتری، اضافه شدن ویژگی Long screenshot، تعامل‌ راحت‌تر با رابط کاربری و جایگزینی قابلیت Cast با ویژگی PlayTo را می‌توان از مواردی دانست که کاربران ذن‌فون 4 پرو پس از دریافت این آپدیت جدید به این ویژگی‌ها دسترسی پیدا می‌کنند.

ایسوس متذکر شده است دریافت این آپدیت جدید در نقاط مختلف ممکن است در بازه‌های زمانی متفاوتی انجام شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    ایسوس واقعا کیفیت گوشی هاش اونطوری که باید باشه نیست. این برند میتونست عملکرد بهتری در بخش جنس سخت افزار به کار برده داشته باشه که نداره. به نظرم فاصله زیادی برای رسیدن به برندهای بزرگ و معتبری مثل اپل و ال جی داره