مشخصات و تصاویر رسمی گوشی‌های سری پی 20 هواوی درز کرد

هوآوی سومین تولیدکننده گوشی هوشمند بزرگ دنیا قرار است که نه یک، نه دو، بلکه سه گوشی هوشمند جدید را از سری پی 20 در آینده‌ای نزدیک و نهایتاً تا اوایل فروردین‌ماه معرفی کند.

1

انتظار می‌رود که در میان گوشی‌های سری پی 20 هواوی ، پی 20 و پی 20 پرو به پرچم‌داران سال 2018 این شرکت بدل شوند. درعین‌حال گوشی پی 20 لایت قیمت پایین‌تری داشته و تنها به برخی از نوآوری‌های این پرچم‌داران مجهز می‌شود.

شاید درباره ظاهر پی 20 و P20 Proپی 20 پرو کنجکاو شده باشید. در این صورت خبر خوبی برایتان داریم. افشا کننده اطلاعات آلمانی یعنی Roland Quandt تمام خصوصیات و تصاویر رسمی هر سه گوشی را به همراه رنگ‌های آن‌ها منتشر کرده است. شک داریم چیزی وجود داشته باشد که وی لو نداده.

اگر شما هم مثل ما برای فهمیدن این اطلاعات صبر ندارید، با ما ببینید که هوآوی برای سال 2018 میلادی چه برنامه‌ای برای مشتریانش دارد.

هواوی پی 20

مشخصاً پرچم‌داران سری پی 20 هواوی تحت تأثیر گوشی آیفون X اپل طراحی‌شده‌اند. حتی می‌توانیم بریدگی بالای صفحه‌نمایش مشابه آیفون را هم ببینیم. در پشت‌گوشی ترکیب تازه عمودی دوربین‌ها را می‌بینیم که کمپانی تابه‌حال چنین کاری نکرده بود و مشخصاً این طراحی را از آیفون به عاریه گرفته است.

جدای از این، به نظر می‌رسد که دستگاه‌های جدید به‌خوبی ساخته‌شده باشند؛ جنس بخش پشتی از شیشه بوده و ظاهری شیک دارند. در ابتدا بهتر است که از شباهت‌ها شروع کنیم: بااینکه P20 Pro اندازه بزرگ‌تری دارد، هردو دستگاه از نسبت 19:9 برای صفحه‌نمایش استفاده می‌کنند که باعث می‌شود این قطعه بلندتر و نازک‌تر دیده شود. رزولوشن 1080 در 2240 پیکسل دارند. همچنین از تراشه خود هوآوی یعنی Kirin 970 با سرعت پردازش 2.4 گیگاهرتز بهره می‌برند.

متأسفانه این گوشی‌ها از حافظه microSD و امکان ارتقا حافظه پشتیبانی نمی‌کنند. به‌جای این‌ها، امکان استفاده از سیم‌کارت دوگانه وجود دارد.

مهم‌ترین قابلیت‌های جدید در پشت این دستگاه‌ها قرارگرفته است و مشخصاً درباره دوربین صحبت می‌کنیم. P20 از ترکیب دوگانه دوربین بهره می‌برد و این در حالی است که P20 Pro دوربین سومی دارد که احتمالاً یک لنز تله‌فوتوی 80 میلی‌متری خواهد بود؛ این طولانی‌ترین میزان در یک گوشی هوشمند مدرن است. P20 در 3 رنگ مشکی، آبی و صورتی-طلایی و گوشی P20 Pro در 3 رنگ مشکی، آبی و بنفش عرضه می‌شود.

هواوی پی 20 پرو

ازلحاظ باتری، همان‌طور که انتظار داریم P20 Pro باتری بزرگ‌تر 4000 میلی‌آمپری و P20 عادی باتری 3400 میلی‌آمپری دارد.

هواوی پی 20 لایت

ارزان‌قیمت‌ترین گوشی از میان دستگاه‌های جدید P20 Lite است که در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی به فروش می‌رسد. این گوشی هم در صفحه‌نمایش خود یک بریدگی دارد، اما حاشیه صفحه‌نمایش آن اندکی بزرگ‌تر است.

پشت این گوشی از شیشه ساخته‌شده و ظاهری شبیه به Honor 8 و 9 دارد.

قیمت‌ها

مسلماً قیمت دستگاه‌های P20 جدید در محدوده پرچم‌داران قرار می‌گیرد. ازآنجایی‌که این گوشی‌ها در آمریکا عرضه نمی‌شوند، قیمت‌ها به یورو منتشرشده‌اند (البته معمولاً قیمت‌های آمریکا نیز مشابه قیمت‌های یورو است).

قیمت‌ها:

  • P20: 680 یورو
  • P20 Pro: 900 یورو
  • P20 Lite: 380 یورو

هنوز تاریخ عرضه این گوشی‌ها مشخص نشده است، اما احتمال می‌دهیم که در فروردین به عموم مردم عرضه شوند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    واقاع این چه طراحیه؟ این چه سخت افزاریه؟ تا کی باید برای همچین موبایل هایی پول داد؟ به جای همچین برندهای بدرد نخوری برید جی 6 بگیرید که ترکونده