اولین فروشگاه رسمی عرضه محصولات تکنو موبایل در تهران افتتاح شد

شرکت تکنو با همکاری شرکت یاس به عنوان نماینده انحصاری عرضه محصولات این شرکت در ایران بعدازظهر امروز و در مراسمی نمایشگاه و فروشگاه رسمی خود را در بازار موبایل علاءالدین تهران افتتاح کرد.

5

در این مراسم که با حضور مدیران شرکت‌های تکنو و یاس و جمعی از اهالی رسانه در محل این فروشگاه برگزار شد، آلوین لیو مدیر دفتر شرکت تکنو در ایران با اشاره به اینکه این شرکت به اعتبار برند خود در ایران اهمیت فراوانی می‌دهد خاطرنشان کرد که کاربران ایرانی برای کیفیت کالایی که خریداری می‌کنند، اهمیت زیادی قائل هستند و ما نیز دوست نداریم محصولی به آنها بفروشیم که خدمات پس از فروش و گارانتی مناسبی نداشته باشد.

وی در خصوص افتتاح این فروشگاه در بازار علاء‌الدین تهران تاکید کرد که تکنو قصد دارد مدت‌های زیادی در ایران فعالیت داشته باشد و برای آینده برند خود در ایران اهمیت فراوانی قائل است. تکنو می‌خواهد که مدت‌های زیادی در ایران فعالیت داشته باشد و به آینده برندمان اهمیت زیادی می‌دهیم. در ابتدای فعالیت خودمان در ایران گوشی‌های میان‌رده را عرضه کردیم اما حالا به سراغ گوشی‌های بالا‌رده خود نیز رفتیم و پرچم‌داران تکنو را در ایران عرضه کرده‌ایم.

مدیر دفتر شرکت تکنو در ایران در خصوص همکاری خود با شرکت یاس به عنوان نماینده انحصاری عرضه محصولات شرکت تکنو در ایران گفت: می‌توان گفت یکی از دلایل موفقیت ما در ایران، به‌خاطر همکاری‌ با شرکت یاس بوده است. ما یک شرکت تازه‌وارد در بازار ایران به حساب می‌آمدیم که کسی شناختی از آن نداشت اما با کمک اعتبار و تلاش شرکت یاس و کانال‌های توزیع و فروش گسترده این شرکت در ایران، موفق شدیم تا رشد خوب و سریعی را تجربه کنیم ما از همکاری با این شرکت بسیار راضی هستیم و آن را ادامه خواهیم داد.

محمود سفار، مدیر عامل شرکت یاس نیز در این مراسم و در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه شرکت یاس تمام تلاش خود را برای عرضه بهتر و گسترده‌تر محصولات شرکت تکنو به کار گرفته است در خصوص کیفیت محصولات تکنو اعلام کرد که ما در شرکت یاس حدود ۶ ماه بر روی کیفیت کالایی که به‌دست کاربر ایرانی می‌رسد، بررسی می‌کنیم و در خصوص محصولات شرکت تکنو متوجه شدیم که از نظر کیفیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری محصولات فوق‌العاده‌ای هستند. در طی مدت همکاری ما با این شرکت میزان خرابی محصولات تکنو بسیار پایین بوده و ما در شرکت یاس تلاش کرده‌ایم تا بهترین خدمات را به مصرف‌کننده ایرانی دهیم چرا که این حق آنهاست.

فروشگاه رسمی تکنو موبایل

اولین فروشگاه رسمی محصولات شرکت تکنو در طبقه همکف پاساژ علاء‌الدین قرار دارد و قرار است به عرضه جدیدترین گوشی‌های تکنو با گارانتی یاس در ایران یپردازد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. darya می‌گوید

    من مدل گوشیم تکنو wx4 pro هستش ال سی دیش سکشته هر جا رفتم پیدا نشد این شرکت یاس قطعاتشو داره؟خواهشا راهنمایی کنین

  2. ROOSTA می‌گوید

    تکنو گوشی بدی نیست من خودم چند تا خریدم راضی هستم T312, T473. اینم مدل خریدم حرف نداره

    1. امیر باقری می‌گوید

      سلام
      سوکت موبایل تکنو فانتوم شش سوخته است .آیا امکان تعویض قطعات وجود دارد؟

  3. پوریا می‌گوید

    بد ترین برندی که به زندگیم دیدم
    متاسفم که اجازه میدن این برند ها داخل ایران وارد بشن
    نه کیفیت خوب نه قطعه داره نه گارانتی درست حسابی و نه هیچ چیز دیگه

  4. سعیده می‌گوید

    اینا هم فهمیدن تو ایران خیلی ها منطقی موبایل نمیخرن و با وجود برندهای معتبری مثل ال جی سراغ برندهای فیک میرن اومدن فروشگاه راه انداختن