موتورولا شایعات تعدیل نیرو و حذف سری موتو زد را رد کرد

طی چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر بیکار شدن۵۰ درصد از نیروی کار شرکت موتورولا در شیکاگو و متوقف شدن خط تولید موتو زد در فضای وب منتشر شدند. از طرفی اخبار تولید لوازم جانبی برای گوشی‌های موتو زد نظیر هدست واقعیت مجازی موتو مود منتشر می‌شد و این ضدونقیض بودن‌ها سوال برانگیز شده بود.

0

حالا سخنگوی شرکت لنوو اعلام کرده اگرچه تعدیل نیرو صورت گرفته است اما هر دو شایعه کذب هستند.

شرکت لنوو در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد قرار است طی چند ماه آینده اقدامی فراگیر بر روی منابع صورت گیرد که کمتر از ۲ درصد کل نیروی کاری‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. شایعات تعدیل نیرو از چند روز پیش و در پی اظهارات مدیرعامل این شرکت مبنی بر کاهش نیروی کاری شعبه‌ی شیکاگو به نصف پدیدار شد.

روز گذشته لنوو به در گفتگو با وبسایت Engadget گفت تعدیل نیرو نصف نیروی کاری شیکاگو را تحت تاثیر قرار نداده و تعداد کمتر از این است. از این گذشته شرکت تایید کرد که توسعه خانواده موتو زد تحت تاثیر این تعدیل نیرو نیست.

اگرچه موتورولا خط تولید موتو X4 را متوقف کرده است اما هنوز هم تعداد زیادی گوشی هوشمند در دست تولید دارد و انتظار می‌رود نخستین سری گوشی‌های موتو ای، جی و زد تا چند ماه دیگر رونمایی شوند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.