تاریخ عرضه آپدیت اندروید 8 برای گوشی‌های سامسونگ مشخص شد

برخلاف سایر تولید کنندگان گوشی‌های اندرویدی، سامسونگ عملکرد قابل قبولی را در بحث انتشار به‌روزرسانی اندروید 8 اوریو برای گوشی‌های هوشمندش از خود بروز نداده است. البته یکی از وب‌سایت‌های نزدیک به این شرکت به تازگی جدول زمان‌بندی انتشار این به‌روزرسانی را منتشر کرده که بر اساس آن گلکسی نوت 8 کمتر از 20 روز دیگر قادر به ارتقا به اندروید 8 خواهد بود.

1

هرچند سامسونگ بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود، با این حال جزو معدود شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های اندرویدی است که هنوز به‌روزرسانی اندروید 8 اوریو را برای محصولات بالا رده سال گذشته خود منتشر نکرده است. البته به نظر می‌رسد این موضوع در حال تغییر است چراکه یک وب‌سایت ترکیه‌ای وابسته به شرکت کره‌ای، به تازگی فهرستی را منتشر کرده که ادعا می‌شود مربوط به تاریخ عرضه آپدیت اندروید 8 برای گوشی‌های سامسونگ است.

تاریخ انتشار  نام گوشی
۱۰ فروردین ۱۳۹۷ گلکسی نوت 8
۲۴ فروردین ۱۳۹۷ گلکسی اس 7
۲۴ فروردین ۱۳۹۷ گلکسی اس 7 اج
 ۴ خرداد ۱۳۹۷ گلکسی A7 نسخه 2017
 ۴ خرداد ۱۳۹۷ گلکسی A5 نسخه 2017
 ۴ خرداد ۱۳۹۷ گلکسی A3 نسخه 2017

همان‌طور  که مشاهده می‌شود، نامی از گلکسی اس 8 در  جدول فوق نیست؛ چراکه به طور محدود آپدیت اندروید 8 اوریو برای این دستگاه منتشر شده است. به این نکته توجه داشته باشید که جدول فوق صرفاً مربوط به تاریخ عرضه آپدیت اندروید 8 برای گوشی‌های سامسونگ در کشور ترکیه می باشد و ممکن است سایر کشورها این آپدیت را در تاریخ دیگری دریافت کنند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    سامسونگ هم فقط کاربرانشو سر کار گذاشته. خیلی از این قول ها رو داده ولی عمل نکرده. به نظرم این برند توهین کننده به ایرانی ها باید ممنوع الکار باشه در کشور . برندهایی مثل ال جی باید جایگزین اون بشن.