جشنواره نوروزی موبایل‌های ال‌جی با جوایز ویژه

جشنواره نوروزی موبایل‌های ال‌جی از گوشی های ال جی به همراه سیم کارت، مکالمه، اینترنت و اس ام اس رایگان ایرانسل لذت ببرید. این جشنواره شامل تمامی مدل‌ها بوده و از 23 بهمن 96 تا پایان اردیبهشت 97 برقرارخواهد بود.

1

لازم به ذکر است که فقط در اسفند ماه 96 برای خریداران در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه تا پایان سال ، هر هفته فقط خریداران محترم گوشی های ال جی ازهدایای ویژه ی مربوط به مدل خریداری شده بهره مند می گردنند. ولی کلیه خریداران در اسفند ماه می‌توانند با ثبت نام اطلاعات خود از طریق بات تلگرامی LGmobilebot@ شانس خود را در قرعه کشی هفتگی و نهایی بزرگ ال جی امتحان کنند.

برای اطلاع بیشتر از اسامی برندگان قرعه کشی هفتگی و نهایی، ال جی را در صفحه تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.

جوایز جشنواره نوروزی موبایل‌های ال‌جی بدون اطلاع قبلی قابل تغییر است و پس از اعلام نتایج قرعه کشی هفتگی, برندگان موظفند مدارک لازم که شامل کارت ملی، کارت گارانتی، فاکتور خرید محصول با داشتن تاریخ خرید و عکس از صفحه‌ی موبایل که پس از وارد کردن کد #06#* کد آی ام ای آی را نشان می‌دهد ارائه نمایند. چنانچه برندگان منتخب مدارک فوق را ارائه ننمایند و یا ناقص ارائه کنند، شرکت ال جی مجددا می‌تواند برای تعیین برنده ی جایگزین اقدام نموده و برنده‌ی جدید را اعلام نماید.

تلگرام : LGmobileir@
اینستاگرام: LGMobile.ir@

پایان رپرتاژ/
این مطلب کاملاجنبه تبلیغاتی داشته و فارنت هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Mahdi می‌گوید

    جشنواره هم گذاشته ال جی؟خداییش دمش گرم داره خوب خودشو نشون میده .الان تو کمپانی های دیگه همه فقط دنبال فروشن و اصلا اهمیت نمیدن به خریدارها .ولی ال جی به نظرم خوب داره نظر هارو به خودش جلب میکنه .