امروز می‌توانید سوپرماریو را به نقشه‌های گوگل بیاورید!

گوگل به مناسبت روزهای مهم سال، لوگو موتور جستجوی خود را بسته به سبک و سیاق آن روز تغییر می‌دهد، اما امسال شاهد آن هستیم که به مناسبت روز جهانی سوپرماریو، این کاراکتر دنیای مجازی به گوگل مپس نیز راه پیدا کرده است.

0

امروز شنبه، 10 مارس، مصادف با روز جهانی سوپرماریو است و بر همین اساس گوگل با همکاری نینتندو (خالق شخصیت سوپرماریو) این شخصیت محبوب کنسول‌های بازی را به گوگل مپس آورده است. بر این اساس اگر امروز از نسخه جدید گوگل مپس بر روی گجت های اندروید یا مبتنی بر iOS جهت مسیریابی استفاده کنید، پس از تعیین مقصد و فشردن دکمه ناوبری، با آیکون زرد رنگ “?” مواجه خواهید شد که با انتخاب آن با پیام روز جهانی سوپرماریو رو به‌رو می‌شوید؛ پس از آن فلش جهت یابی و راهنمای نقشه نیز به شکل این کاراکتر تبدیل می‌شود و بدین ترتیب ماریو در تمام طول مدت حرکت بر روی نقشه همراه شما خواهد بود.

سوپرماریو

البته پیغام مذکور پس از اولین توجه حذف خواهد شد و حتی می‌توان فلش قرمز رنگ مسیریابی را بار دیگر به حالت اولیه بازگرداند. انتظار داریم که سوپر ماریو به مدت یک هفته میهمان افتخاری نقشه‌های گوگل باشد و حتی اگر در طول مسیر بر روی آیکون زرد رنگ “?” 100 بار ضربه بزنید، سوپر ماریو نقشه شما یک مرحله بزرگ‌تر خواهد شد و پس از ضربه صدم، با صدایی همانند آنچه در بازی اصلی ماریو هنگام خوردن قارچ می‌شنوید، روبه‌رو خواهید شد. این اولین باری نیست که گوگل ظاهر رابط کاربری سرویس نقشه خود را شخصی سازی می‌کند، چراکه در سال 2015 نیز تم Star Wars را برای آن انتخاب کرد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.