گوشی ZTE nubia N3 با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و اسنپ‌دراگون 625 رونمایی شد

شرکت چینی ZTE که عرضه کننده محصولات برند محبوب نوبیا می‌باشد، به تازگی از گوشی جدید تحت این برند با نام N3 رونمایی کرده که به دلیل نمایشگر بزرگ و کم حاشیه و البته باتری غول‌آسا احتمالاً فروش خوبی را تجربه خواهد کرد.

0

از آنجا که گوشی ZTE nubia N3 یک میان رده محسوب می‌شود، نباید از آن انتظار قابلیت‌های منحصر به فردی را داشته باشیم، ازاین‌رو بدون هیچ مقدمه‌ای به مرور مشخصات آن خواهیم پرداخت.

بر این اساس عضو جدید سری نوبیا از نمایشگری 5.9 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 و رزولوشن فول اچ‌دی بهره برده و قلب آن را قرار است پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 625 به تپش درآورد. انرژی گوشی ZTE nubia N3 را قرار است یک باتری ظرفیت بالای 5 هزار میلی‌آمپرساعتی تأمین کند که از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی دارد. استفاده از چنین باتری ظرفیت بالایی احتیاج به شارژ کردن هر شب گوشی را از میان خواهد برد.

گوشی ZTE nubia N3

محصول جدید ZTE از 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی هم بهره برده، با این  حال دسترسی به فضای ذخیره سازی بیشتر با استفاده از کارت حافظه جانبی نیز قابل دسترس است. در قاب پشتی این محصول از دو سنسور با وضوح نامشخصی استفاده شده، اما میدانیم که دوربین سلفی به سنسوری 16 مگاپیکسلی تجهیز گردیده است. فروش nubia N3 از انتهای ماه جاری در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی و قرمز در بازار چین آغاز خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.