شیائومی می میکس 2اس هفتم فروردین‌ماه در شانگهای رونمایی خواهد شد

خبر داشتیم که می‌میکس 2 اس شیائومی در راه است اما تاکنون خبری از زمان دقیق رونمایی این گوشی مطرح نبود تا اینکه باخبر شدیم شیائومی می میکس 2اس هفتم فروردین‌ماه در شانگهای رونمایی خواهد شد

0

دعوتنامه می میکس 2اسمدتی است که خبرهایی از عزم شیائومی برای رونمایی می‌ میکس 2‌اس به گوش می‌خورد اما امروز شیائومی با انتشار تصویری در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد که طرفداران این گوشی چشمشان به می میکس 2اس در هفتم فروردین‌ماه سال آینده روشن خواهد شد.

در حال حاضر از روی تصویری که شیائومی منتشر کرده است نمی‌توان در خصوص ظاهر و قیافه می میکس 2‌اس نظر چندانی داد اما انتظار داریم در این گوشی تراز اول با پردازنده اسنپ‌دراگون 845 و هشت گیگابایت رم سروکار داشته باشیم.

به احتمال زیاد می میکس 2اس شیائومی صفحه‌نمایشی 5.99 اینچی دارد و 256 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی در این گوشی تعبیه شده است. اگر به خاطر داشته باشید اولین نسل می میکس بود که به عنوان اولین گوشی بدون حاشیه دنیا شناخته شد و حالا می میکس 2اس دنباله‌رو این گوشی محسوب می‌شود. جالب است بدانید تاریخ رونمایی می میکس 2اس همزمان با رونمایی هواوی از گوشی‌های سری پی 20 خود انتخاب شده است.

با این حساب پیشنهاد می‌‌کنیم اگر از طرفداران سری می میکس هستید از هم‌اکنون هفتم فروردین‌ماه سال آینده را در تقویم خود علامت بزنید و خبرهای فارنت را در خصوص رونمایی این گوشی دنبال کنید.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.