اسپاتیفای نسخه غیرقانونی اپلیکیشن خود را مسدود کرد

نسخه‌های غیرقانونی اپلیکیشن‌ها دردسرهای زیادی را برای کاربران و توسعه‌دهندگان به‌دنبال دارد به همین دلیل باخبر شدیم اسپاتیفای نسخه غیرقانونی اپلیکیشن خود را مسدود کرده است.

0

با این واقعیت باید روبرو شد که نسخه‌های غیرقانونی اپلیکیشن‌ها همچنان به حضور خود ادامه می‌دهند و بعید به نظر می‌رسد در آینده هم شاهد حذف کامل آن‌ها باشیم.

جالب است بدانید ایجاد نسخه‌های غیرقانونی اپلیکیشن‌های معتبر در پلتفرم اندروید کار چندان سختی هم نیست و با پیدا کردن نسخه دستکاری شده از یک اپلیکیشن می‌توان به آن از طریق یک حساب کاربری رایگان وارد شد و تغییرات را همانند یک حساب کاربری اصلی اعمال کرد.

مدتی است که نسخه‌های غیرمجاز اپلیکیشن اسپاتیفای نیز در مارکت‌های اندرویدی وجود دارد و اسپاتیفای تاکنون کاری به این اپلیکیشن‌ها نداشت تا اینکه مدتی است کاربران ایمیل‌هایی دریافت می‌کنند مبنی بر اینکه فعالیت‌های غیرمعمولی در اپلیکیشن‌ آن‌ها درجریان است و بهتر است از امنیت حساب کاربری خود اطمینان خاطر حاصل کنند.

به منظور دسترسی به اسپاتیفای، این ایمیل از کاربران درخواست می‌کند تا نسخه‌های جانبی اسپاتیفای را حذف و نسخه رسمی آن‌را از پلی‌استور گوگل دانلود کنند.

از طرف دیگر اگر اسپاتیفای متوجه شود که کاربر همچنان از طریق اپلیکیشن غیرمجاز به سرویس‌های موسیقی دسترسی دارد احتمال می‌رود که استفاده این کاربر را به محدود کرده یا اینکه دسترسی وی را برای همیشه قطع کند.

در این بین بعضی از کاربرانی که از نسخه‌های غیرمجاز اسپاتیفای استفاده می‌کنند ادعا دارند که اپلیکشن آن‌ها غیرفعال شده است و بعضی دیگر از اپلیکیشن‌های غیرمجاز همچنان فعال هستند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.