مشخصات فنی احتمالی اچ‌تی‌سی U12 منتشر شد

بیش از یک سال از زمان معرفی گوشی اچ‌تی‌سی یو 11 می‌گذرد، از این رو در هفته‌های اخیر شاهد درز شایعاتی پیرامون ویژگی‌های پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی U12 هستیم.

2

اگر به خاطر داشته باشید، اوایل ماه جاری بود که برخی از رسانه‌های تایوانی تصاویری منتسب به اچ‌تی‌سی U12 را منتشر کردند که مربوط به رویداد Taiwan 5G industry است. در همین راستا نیز امروز LlabTooFeR، یکی از توسعه‌دهندگان سرشناس پلتفرم اندروید که سابقه خوبی در درز اطلاعات پیش از رونمایی محصولات اچ‌تی‌سی هم دارد، فهرستی از مشخصات فنی احتمالی اچ‌تی‌سی U12 را منتشر کرده است.

هرچند هنوز صحت‌وسقم این اطلاعات منتشر نشده، با این حال بر اساس گفته‌های LlabTooFeR، پرچم‌دار جدید شرکت اچ‌تی‌سی از نمایشگری 5.99 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 بهره برده که رزولوشن +QHD را ارائه می‌کند. همانند اغلب گوشی‌های بالا رده 2018، اچ‌تی‌سی U12 نیز به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 845 تجهیز گردیده و دارای 6 گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره سازی داخلی 256 گیگابایتی می‌باشد.

شرکت تایوانی در قاب پشتی این محصول از دو سنسور 12 و 16 مگاپیکسلی از نوع IMX3X سونی استفاده کرده و دوربین سلفی نیز دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی‌های پرچم‌دار جدید شرکت اچ تی سی می‌توان به باتری 3,420 میلی‌آمپر ساعتی، گواهینامه عایقی IP68 و قدرت گرفتن پیش‌فرض از اندروید 8 با رابط کاربری سنس 10 که ویژگی‌هایی مانند HTC Face Unlock و نسل دوم فناوری اچ سنس را به همراه می‌آورد اشاره کرد. اچ‌تی‌سی U12 به احتمال زیاد ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. سعیده می‌گوید

    اچ تی سی دیگه بدرد نمیخوره واقعا محصولاتش عقب تر از بقیه برندهاست
    برند روز یعنی ال جی
    وی 30 پلاس ال جی حتی از آیفون هم تو بعضی از موارد سرتره

  2. سعیده می‌گوید

    اچ تی سی زمانی خوب بود که فعالیتش واقعا متفاوت بود
    الان فقط داره فعالیت می کنه که باشه. دیگه طراوت قبلی رو نداره. الان دور دور ال جی و اپله