آپدیت جدید ایکس‌باکس پشتیبانی از وضوح 1440p را به همراه دارد

امروز مایکروسافت آپدیت بهاره خود برای ایکس‌باکس را به‌تفصیل شرح داد. این آپدیت ایکس‌باکس هم‌اکنون برای افرادی که عضو گروه داخلی «Alpha Ring» این شرکت هستند، در دسترس است.

0

قابل‌توجه‌ترین مورد این آپدیت ایکس‌باکس ، پشتیبانی از خروجی ویدئوی 1440p است که در میان گیمرهای PC که نرخ فریم بالا را به قابلیت‌های 4K ترجیح می‌دهند، رزولوشن محبوبی است. با پشتیبانی Xbox One S و X از رزولوشن 1440p، افرادی که دارای مانیتورهای سازگار باشند می‌توانند بیشترین استفاده را از رزولوشن 2560 در 1440 یا QHD ببرند.

بخشی از این آپدیت به پلتفرم Twitch Competitor Mixer این شرکت مربوط می‌شود که یک سال بعدازاین‌که مایکروسافت سرویس Beam را در سال 2016 خریداری کرده و تغییر برند داد، دوباره آغاز به کار کرد. حالا پخش‌کنندگان Mixer که به پخش بازی در Xbox One می‌پردازند، می‌توانند کنترلر خود را با یک بیننده که بازی را از Mixer.com مشاهده می‌کند، به اشتراک بگذارند. به‌این‌ترتیب بیننده می‌تواند گیم‌پلی پخش‌کننده را از طریق یک کنترلر ایکس‌باکس که به PC خود وصل کرده، یا از طریق یک گیم‌پد مجازی موجود در صفحه کنترل کند. همچنین بازی‌هایی که از طریق Mixer پخش می‌شوند، در صورت تغییر بازی توسط پخش‌کننده به‌جای اینکه متوقف و خارج شوند، Pause خواهند شد. در این آپدیت مایکروسافت قابلیت شروع پخش بازی را از هرجایی درون رابط کاربری Xbox One را هم اضافه می‌کند.

این‌ها تغییرات بزرگ آپدیت بهاره مایکروسافت برای ایکس‌باکس بودند. جهت مشاهده تغییرات کامل نرم‌افزاری این آپدیت برای Xbox One، می‌توانید پست اصلی مایکروسافت را بررسی کنید.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.