گلکسی اس ۹ پلاس با کسب امتیاز ۹۹ از DxOMark عنوان بهترین دوربین موبایل را تصاحب کرد

بزرگ‌ترین بهبود در گلکسی اس 9 نسبت به نسل قبلی بازنگری در دوربین و به‌کار گرفتن دیافراگم دوگانه در این گوشی بوده است. به اعتقاد وب‌سایت DxOMark با این تغییرات دوربین گلکسی اس 9 پلاس در میان تمامی گوشی‌های هوشمند کنونی بهترین است.

0

گلکسی اس 9 پلاس با داشتن سنسور جدید، دیافراگم دوگانه و لنز ثانویه تله فوتو حالا حرف تازه‌ای برای گفتن دارد. بر اساس گزارش پایگاه تخصصی DxOMark که در زمینه ارزیابی تجهیزات تصویربرداری فعالیت می کند گلکسی اس 9 پلاس با امتیاز 99 بالاتر از سایر گوشی‌ها قرار گرفته است. به این ترتیب پرچم‌دار سامسونگ با 1 امتیاز بالاتر از پیکسل 2 گوگل و 2 امتیاز بالاتر از آیفون 10 و میت 10 پرو در صدر ایستاده است. گفتنی است امتیازهای DxOMark دارای مقیاس ثابت و از 100 نیستند و ممکن است در آینده گوشی‌های هوشمند دیگری بتوانند امتیاز مجموع بالای 100 را کسب کنند.

سامسونگ در بخش تست عکس‌برداری DxOMark توانست با کسب امتیاز 104 گوی سبقت را از رقبا بگیرد. گفته می‌شود تصاویر دوربین گلکسی اس 9 پلاس در کنترل نویز و داشتن رنگ‌های جذاب و گیرا بدون نقص بوده است اما در زمینه نوردهی و عارضه color fringing مشکلات کوچکی دارد. فیلم‌برداری دستگاه نیز از لرزش‌گیری عالی و کنترل نویز بسزایی برخوردار بوده است اما در اغلب شرایط جزئیات به خوبی مشهود نیستند.

مسلماً با ورود این گوشی به بازار بررسی جامع و کامل دوربین آن را در فارنت برایتان خواهیم نوشت؛ اما با نتایج DxOMark می‌توان انتظار داشت با دوربین فوق‌العاده‌ای مواجه شویم.

منبع androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.