ال‌جی گوشی کنسل شده G7 را در نمایشگاه MWC به نمایش گذاشت!

در خبرهای از پیش درز کرده داشتیم که سیاست ال‌جی در قبال گوشی‌های سری جی تغییر پیدا کرده و این شرکت قصد ندارد نسخه ارتقا یافته ال‌جی جی 6 که برخی آن را با نام جی 7 می‌شناسند به بازار عرضه کند. البته ساعاتی پیش این شرکت کره‌ای نسخه‌ای از پروژه کنسل شده G7 را در غرفه نمایشگاه mwc2018 خود به نمایش گذاشت که تصاویر آن توسط خبرگزاری Ynetnews به سرعت منتشر شد.

0

گوشی کنسل شده G7 که با کد داخلی Neo شناخته می‌شود را می‌توان یک الگوبرداری دیگر از زبان طراحی آیفون 10 دانست که قسمت بالایی نمایشگر آن دارای یک بریدگی کوچک برای تعبیه سنسور تشخیص چهره و دوربین سلفی می‌باشد؛ هرچند که این ناحیه توسط برخی روش‌های نرم افزاری تا احد امکان مخفی شده است. نکته دیگری که توسط تصاویر این گوشی فاش میشود، انتقال آیکون‌های میزان سیگنال آنتن دهی به سمت چپ بالای نمایشگر و قرار گیری ساعت در سمت دیگر است که تاکنون در مورد مشابه دیگری مشاهده نکرده‌ایم.

گوشی کنسل شده G7 به هر حال به نظر می‌رسد که گوشی کنسل شده G7 از نمایشگری 6 اینچی از نوع OLED و وضوح تصویر 3120 در 1440 پیکسل بهره برده که دارای نسبت تصویر 19.5:9 (دقیقاً مشابه با آیفون 10) است. به‌کارگیری این نسبت تصویر باعث می‌شود که تراکم پیکسلی نمایشگر به 572 پیکسل در هر اینچ افزایش یابد که کمی بیشتر از چگالی تصویر گلکسی اس 9 است. منبع خبر مدعیست که گوشی مورد بحث دارای دوبین سلفی 8 مگاپیکسلی با لنز واید است، در سوی دیگر نیز دو سنسور 16 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f / 1.6 و قابلیت لرزشگیر اپتیکال نیز در قاب پشتی آن تعبیه گردیده است.

گوشی کنسل شده G7

در کنار بهره‌مندی از پردازنده اسنپ‌دراگون 845، چهار گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایتی، گوشی کنسل شده G7  از فناوری صوتی DTS:X و ویژگی Boom Box هم پشتیبانی می‌کند. به لطف این فناوری دالبی، محصولاتی نظیر G7 قادر خواهند بود صدای با ویژگی Headphone:X 7.1 را ارائه دهند که تجربه‌ای فراگیر را در اختیار کاربران می‌گذارند. علاوه بر ویژگی مذکور باعث رساتر شدن صدای خروجی هنگام قرار گیری دستگاه بر روی یک سطح صاف می‌گردد.

در خبرهای قبلی داشتیم که پرچم‌دار بعدی شرکت ال‌جی با کد داخلی Judy، تابستان سال آینده به بازار عرضه خواهد شد و از آنجا که این شرکت خانواده G را به طور رسمی بازنشست کرده، می‌توان حدس زد که جودی همان گوشی کنسل شده G7 باشد.البته شایعات قبلی حاکی از آن بودند که Judy، به نمایشگری 6.1 اینچی با فناوری +MLCD و نسبت تصویر 18:9 تجهیز شده که میزان روشنایی آن به 800 نیت می‌رسد و همانند اغلب پرچم‌داران سال 2018، به پردازنده اسنپ‌دراگون 845 و دوربین دوگانه هم تجهیز شده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.