قیمت و زمان عرضه اکسپریا XZ2 و XZ2 Compact سونی مشخص شد

روز دوشنبه شرکت سونی از گوشی‌های بالا رده اکسپریا XZ2 و XZ2 Compact در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی کرد. در همین حال مطلع شدیم که پرچم‌داران جدید سونی باقیمتی به مراتب کمتر از گوشی‌های ساخت سامسونگ و اپل به بازار عرضه خواهند شد.

1

وجه تمایز اکسپریا XZ2 و XZ2 Compact، با سایر گوشی‌های عرضه شده تا به امروز خانواده اکسپریا، بهره‌مندی از زبان طراحی جدید و مدرن قاب پشتی است. در سوی دیگر گوشی‌های مذکور با قدرتمندترین تراشه موبایلی موجود یعنی اسنپ‌دراگون 845 به بازار عرضه خواهند شد.

در همین حال برخی منابع گزارش کرده‌اند که اکسپریا XZ2 با افزایش قیمت 100 دلاری نسبت به نسل قبلی راهی بازار می‌شود. بر این اساس هرچند قیمت این محصول در بازار ایالات‌متحده هنوز مشخص نیست، با این حال نماینده رسمی سونی در آلمان تائید کرده که پرچم‌دار جدید این شرکت ژاپنی با برچسب قیمتی 800 دلاری ارائه می‌گردد.

در سوی دیگر XZ2 Compact هم باقیمت 600 دلاری به صورت آنلاک عرضه می‌شود که باقیمت نسل اول گوشی اکسپریا XZ برابر است. انتظار داریم که این محصولات برای اولین بار در خردادماه سال آینده بر روی پیشخوان خرده‌فروشی‌ها قرار گیرند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    سونی از نظر ظاهری که دیگه برندهای تازه کار هم رعایتش می کنن بسیار ضعیف عمل می کنه. به نظر می رسه اصلا اهمیتی به این موضوع نمیدن. شما مثلا طراحی وی 30 پلاس یا تینک رو می بینی متوجه میشی اگر یک شرکت بخواد روی طراحی وقت بزاره چی میشه ولی سونی اصلا انگار نه انگار