تصویر هواوی پی 20 با دوربین دوگانه و بریدگی صفحه‌نمایش درز کرد

جدیدترین مد در طراحی گوشی‌های هوشمند، قرار دادن یک بریدگی در بالای صفحه‌نمایش است و حالا احتمال می‌رود که هوآوی هم به این دسته از تولیدکنندگان بپیوندد. تصویر هواوی پی 20 ظاهراً گواه این مدعاست.

0

انتظار داریم که هواوی در 7 فروردین‌ماه، گوشی‌های جدید خود را در پاریس معرفی کند و امروز Evan Blass تصویر هواوی پی 20 را توییت کرده است.

به نظر می‌رسد که این دستگاه از اندروید اوریو استفاده می‌کند، یک سیستم دوربین دوگانه پشتی دارد و در بالای صفحه‌نمایش آن نیز یک بریدگی دیده می‌شود (شبیه به آیفون X) تا ظاهر آن طوری به نظر برسد که حاشیه صفحه‌نمایش اندک دارد. در پشت دستگاه کلمه «Shirley» دیده می‌شود که هنوز معلوم نیست آیا یک کد رمز است یا خیر.

هوآوی P20 (با 2 و نه 3 دوربین پشتی)

تصویر هواوی پی 20

– Evan Blass (@evleaks)

انتظار می‌رود که هوآوی گوشی‌های P20 Lite و P20 Plus را معرفی کند و بااین‌وجود تیزری پخش کرده که در آن به شایعه سه دوربینِ بودن این دستگاه‌ها دامن می‌زند. شاید یکی از این دو گوشی دوربین سه‌گانه داشته باشد؛ حدس می‌زنیم که این گوشی P20 Plus باشد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.