سونی ایرفون‌های متفاوت اکسپریا Ear Duo را با قیمت 280 دلار رونمایی کرد

سونی امروز در کنگره جهانی موبایل محصولی متفاوت را با نام اکسپریا Ear Duo معرفی کرد که قرار است تجربه‌ای متفاوت از گوش دادن به موسیقی را فراهم کند.

0

هدفون‌های سونی را معمولاً با فناوری نویز کنسلینگ جهت حذف تمامی صداهای محیط بیرونی می‌شناسیم اما اکسپریا Ear Duo کاملاً برخلاف آن عمل می‌کند. سونی این ایرفون را با هدف گوش دادن به موسیقی در حال شنیدن صدای اطراف طراحی کرده است تا حواستان به محیط بیرونی نیز باشد. علاوه بر این اعلان‌های صوتی مثل ایمیل‌ها، قرارهای ملاقات و … نیز در هنگام استفاده از این ایرفون به گوش شما خواهد رسید.

سونی همچنین قابلیت ارتباط با دستیارهای صوتی گوگل یا سیری را نیز فراهم کرده است. در واقع صدای این ایرفون‌ها در هنگام گوش دادن به موسیقی مانند حس شنیدن موسیقی در حال پخش در یک پاساژ یا مرکز خرید است و قرار نیست تمرکز کاربر روی موسیقی باشد.

اکسپریا Ear Duo علاوه بر جسچرهای سر از کنترل‌های لمسی نیز پشتیبانی می‌کنند. کافیست در هنگام تماس ورودی سر خود را به بالا و پایین تکان داده تا تماس برقرار شوید یا به چپ و راست حرکت دهید تا تماس رد شود. حتی در هنگام پخش موزیک نیز می‌توانید با حرکت سر بین آهنگ‌ها جابجا شوید. Xperia Ear Duo حدود 4 ساعت دوام شارژ دارد و کیس آن نیز می‌تواند تا 3 بار دیگر آن را شارژ کند.

این ایرفون جالب قرار است اوایل تیرماه در رنگ‌های طلایی و مشکی با قیمت 279.99 دلار وار بازار شود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.