بنچمارک‌های اولیه نسخه اکسینوس گلکسی اس 9 منتشر شد

گلکسی اس 9 در ایران و اکثر کشورهای جهان با تراشه اکسینوس 9810 به بازار عرضه خواهد شد. حالا اولین نتایج بنچمارک این گوشی با تراشه اکسینوس منتشر شده تا بتوانید قدرت گوشی را با سایر رقبا و نسل پیشین مقایسه کنید.

0

سامسونگ گلکسی اس 9 را در چین و آمریکا با اسنپ‌دراگون 845 و در سایر کشورهای جهان با اکسینوس 9810 عرضه خواهد کرد. به‌تازگی بنچمارک گلکسی اس 9 با پردازنده اکسینوس منتشر شده است.

اکسینوس 9810 قوی‌ترین تراشه سامسونگ با معماری 10 نانومتری FinFET طراحی شده و دارای چهار هسته نسل سومی Mongoose با فرکانس 2.8 گیگاهرتز و چهار هسته کم‌مصرف Cortex-A55 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز است. همچنین نسخه 18 هسته‌ای پردازنده گرافیکی Mali-G72 نیز آن‌را همراهی می‌کند. مودم این چیپست دارای سرعت حداکثر 1.2 گیگابیت بر ثانیه در دانلود خواهد بود.

روی کاغذ اکسینوس 9810 برخلاف اسنپ‌دراگون 845 قابلیت فیلم‌برداری 4K با نرخ 120 فریم بر ثانیه را نیز دارد اما گفته می‌شود سامسونگ این ویژگی را غیرفعال کرده تا یک برتری ناعادلانه نسبت به نسخه آمریکایی و چینی گلکسی اس 9 نباشد.

وب‌سایت GSMArena بنچمارک‌های اولیه نسخه اکسینوس را منتشر کرده و آن را با پرچم‌داران پیشین مقایسه کرده است. نتیجه همان‌طور که از یک گوشی جدیدتر انتظار می‌رود به نفع گلکسی اس 9 است. اما از آن‌جا که دقایقی بیشتر به رونمایی از پرچم‌دار سونی Xperia XZ2 باقی نمانده رقیبی جدی برای سامسونگ در راه است.

بنچمارک گلکسی اس 9 basemark بنچمارک گلکسی اس 9 gfxbench بنچمارک گلکسی اس 9 antutu بنچمارک گلکسی اس 9 geekbench بنچمارک گلکسی اس 9 Geekbench multicore

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.