نوکیا 7 پلاس با بدنه سرامیکی، دوربین دوگانه و حاشیه باریک معرفی شد

نوکیا دقایقی پیش در نمایشگاه MWC 2018 از میان‌رده پریمیوم جدید خود نوکیا 7 پلاس رونمایی کرد. این گوشی قرار است اردیبهشت ماه به بازار عرضه شود.

0

نوکیا 7 پلاس از صفحه‌نمایش 6 اینچی LCD با نسبت تصویر 18:9 و وضوح 1080p استفاده می‌کند که حاشیه‌های نسبتاً باریکی دارد. با توجه به خمیدگی گوشه‌ها این گوشی شباهت زیادی به Pixel 2 XL گوگل دارد و حسگر اثر انگشت پشت گوشی نیز به این شباهت افزوده است.

دوربین دوگانه این گوشی از ترکیب دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی + دوربین تله‌فوتو 13 مگاپیکسلی استفاده می‌کند تا هم زوم کردن کیفیت بالاتری داشته باشد و هم بتوانید تصاویر پرتره بگیرید. نوکیا حالا قابلیت Pro Camera برای تنظیم دستی نوردهی، ISO، سرعت شاتر و … را نیز فراهم کرده است. دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلی با f/2.0 در نظر گرفته شده تا بتوانید سلفی‌هایی واضح و باکیفیت ثبت کنید.

این دوربین‌ها با همکاری زایس ساخته شده و نه‌تنها از لنز کارل زایس استفاده می‌کند بلکه تنظیمات و بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری نیز با همکاری این شرکت انجام شده است.

پردازنده اسنپ‌دراگون 660 که برای این گوشی انتخاب شده شاید در حد و اندازه‌های اسنپ‌دراگون 845 یا 835 نباشد اما به اعتقاد نوکیا جوابگو تمامی نیازهای کاربران بوده و همچنین دوام شارژ 2 روزه را نیز به همراه خواهد آورد. این تراشه دارای 8 هسته Kryo 260 بوده که چهارتای آن‌ها با فرکانس 2.2. و چهارتای دیگر با فرکانس 1.8 گیگاهرتز کار می‌کنند. در کنار این پردازنده همچنین 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده گرافیکی ادرنو 512 نیز در نظر گرفته شده است. تمامی این قطعات از یک باتری 3380 میلی‌آمپرساعتی و با آخرین نسخه اندروید تغذیه می‌شوند.

نوکیا 7 پلاس قرار است با قیمت 399 یورو از اردیبهشت ماه سال آینده به بازار عرضه شود. نوکیا دو رنگ سفید و مشکی را با حاشیه‌هایی مسی رنگ برای این گوشی در نظر گرفته است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.