شرکت ZTE گوشی‌های Blade V9 و Blade V9 Vita را با اندروید 8.1 و دوربین دوگانه معرفی کرد

شرکت ZTE طی روند برگزاری نمایشگاه MWC 2018، از دو گوشی میان رده جدید با نام‌های Blade V9 و Blade V9 Vita رونمایی کرد که قرار است با قدرت گرفتن پیش‌فرض از اندروید 8.1 به بازار عرضه شوند.

0

از آنجا که گوشی‌های سری Blade V9 جزو میان رده‌های بازار محسوب می‌شوند، نباید انتظار برخورداری از ویژگی‌های منحصر به فردی را داشته باشیم؛ س بدون هیچ مقدمه‌ای به بررسی سخت‌افزار آن‌ها خواهیم پرداخت. بر این اساس هر دو گوشی مذکور دارای فریمی فلزی هستند که در قاب پشتی آن‌ها سنسور اثر انگشت دایره‌ای شکل جای گرفته است. وجه اشتراک دیگر گوشی‌های Blade V9 و Vita بهره‌مندی از نمایشگری با نسبت تصویر 18:9 و قدرت گرفتن پیش‌فرض از اندروید 8.1 اوریو است.

گوشی‌های Blade V9 و Blade V9 Vita

این گوشی که به نسبت از سخت‌افزار قدرتمندتری نسبت به مدل ویتا بهره برده، دارای سنسور تشخیص چهره است و حاشیه نمایشگر آن به حداقل رسیده است. این محصول دارای پردازنده اسنپ‌دراگون 850 بوده و از 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین‌های اصلی 13 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. اما در سود دیگر Blade V9 Vita دارای سخت‌افزاری از قبیل پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 435،  گیگابایت حافظه رم و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.  طبق اعلام شرکت سازنده، گوشی‌های Blade V9 و Blade V9 Vita به ترتیب با قیمت 300 و 200 دلاری به بازار عرضه خواهند شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.