هواوی تبلت‌های مدیاپد M5 خود را با سخت‌افزار قوی و اندروید ۸ رونمایی کرد

هواوی با معرفی تبلت‌های مدیاپد M5 ثابت کرد که هنوز می‌توان به تبلت‌ها امید داشت، تبلت‌های مدیاپد M5 از سخت‌افزار قوی و اندروید ۸ بهره گرفته‌اند.

0

دست خریداران برای انتخاب یک تبلت‌ درست‌و‌حسابی‌ خیلی هم باز نیست و بیشتر خریداران به سمت تبلت‌های گلکسی تب S3 سامسونگ می‌روند، اما در کنار سامسونگ، اپل و هواوی نیز به حضور قدرتمند در بازار تبلت‌ها اصرار دارند.

در این بین وضعیت هواوی در زمینه فروش تبلت، خیلی خوب نیست و مدیاپد M3 با مشکلات نرم‌افزاری زیادی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. به همین منظور هواوی در MWC 2018 دست‌ پر به میدان آمده است و تبلت‌های سری مدیاپد M5 را با سخت‌افزار چشم‌گیر و اندروید 8.0 اوریو معرفی کرد.

تبلت‌های خانواده مدیاپد M5 در دو ابعاد 8.4 و 10.8 اینچی راهی بازار خواهند شد. صفحه‌نمایش این تبلت‌ها رزولوشنی برابر با 2560 در 1600 پیکسل دارد و از نوع LCD IPS هستند، پردازنده هشت هسته‌ای کیرین 960 به همراه 4 گیگابایت رم را در هر دو تبلت شاهد هستیم، ظرفیت حافظه 32 تا 128 گیابایت نیز برای این تبلت‌ها در نظر گرفته شده است،‌ این ظرفیت از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی قابل ارتقا است.

هواوی برای تبلت‌های مدیاپد M5 یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت در قسمت پشت و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت جلو با فوکوس خودکار تعبیه کرده است. مدیاپد M5 که ابعادی 8.4 اینچی دارد از باتری 5100 میلی‌ساعت آمپری بهره گرفته و در تبلت مدیاپد M5 که ابعاد 10.8 اینچی دارد با یک باتری 7500 میلی‌آمپری طرف هستیم.

در هر دو تبلت می‌توان از سیم‌کارت‌های نانو استفاده کرد، در کنار این دو تبلت هواوی یک نسخه حرفه‌ای با نام مدیاپد M5 پرو را نیز معرفی کرد که قلم استایلوس دارد و دارای یک داک صفحه‌کلید است. این تبلت از طریق بلوتوث با صفحه‌کلید‌های معمولی نیز ارتباط برقرار می‌کند.

هواوی در حین معرفی تبلت‌های خانواده M5 وعده داد تا این محصولات را در سال آینده راهی بازار کند اما اشاره‌ای به قیمت آن‌ها نکرد.

منبع androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.