هواوی لپ‌تاپ میت‌بوک ایکس پرو را با حاشیه‌های فوق باریک معرفی کرد

شرکت هواوی در مراسم معرفی محصولاتش در نمایشگاه MWC2018، از نسل جدید لپ‌تاپ فوق باریک خود با نام میت‌بوک ایکس پرو پرده برداشت که علاوه بر تجربه به‌روزرسانی سخت‌افزاری، دارای ویژگی‌های قابل توجهی از جمله نمایشگر بدون حاشیه می‌باشد.

0

اولین به‌روزرسانی لپ‌تاپ میت‌بوک ایکس پرو مربوط به کاهش حاشیه کناری نمایشگر است، به طوری که شرکت سازنده ادعا می‌کند 91 درصد فریم جلویی را پنلی لمسی 13.9 اینچی با وضوح تصویر 3000 در 2000 پیکسل و نسبت تصویر 3 به 2 تشکیل داده است. با کاهش حاشیه کناری نمایشگر، هواوی مجبور شده که شده که وبکم را با دکمه‌ای از کیبورد ادغام کند! در سال‌های اخیر شاهد به وجود آمدن مشکل بر سر تعبیه وبکم در پنل نمایشگر اولترابوک‍‌ها بوده‌ایم، به طوری که اگر به خاطر داشته باشید، شرکت دل این قطعه را به زیر نمایشگر XPS 13 منتقل کرد.

میت‌بوک ایکس پرو

لپ‌تاپ میت‌بوک ایکس پرو در دو کانفیگ با پردازنده نسل هشتمی i5 و i7 اینتل عرضه خواهد شد که هر دو مدل دارای کارای گرافیک انویدیا GeForce MX150 می‌باشد. وزن این محصول به 1330 گرم کاهش پیدا کرده و در دو طرف بدنه آن شاهد تعبیه درگاه USB-C و USB-A هستیم.

میت‌بوک ایکس

علاوه بر آن دکمه پاور دستگاه با سنسور تشخیص اثر انگشت ادغام شده که قابلیت سازگاری با قابلیت ویندوز هلو را هم دارد. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ که در دو رنگ مسی و نقره‌ای مات به بازار عرضه خواهد شد می‌توان به یک باتری با عمر شارژ 14 ساعته و سازگاری با قلم M Pen اشاره کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.