اپل هدفون‌های دور گوشی بالارده خود را سال آینده معرفی خواهد کرد

 Ming-Chi Kuo آنالیزور موسسه KGI، پس‌ازآنکه چندی پیش مدعی شد نسل جدید تبلت اپل به سنسور فیس آی‌دی تجهیز خواهد شد، این بار پیش‌بینی کرده که ساکنین کوپرتینو تا سال آینده از هدفون‌های بالا رده رونمایی می‌کنند که از نوع اطراف گوش (Over-ear) خواهد بود.

0

شرکت اپل پس از خرید برند  Beats در سال 2014، سرمایه گزاری زیادی بر روی توسعه سیستم‌های صوتی گجت های هوشمند خود انجام داد؛ نتیجه محسوس این حرکت را می‌توان در طراحی منحصر به فرد AirPod‌ مشاهده کرد. البته به نظر می‌رسد شرکت مذکور قصد دارد در سال آینده هدفون‌های بالا رده جدید را هم عرضه کند که برخلاف ایرپاد، اطراف گوش قرار می‌گیرد. سبک طراحی محصول مورد بحث احتمالاً شبیه به Beats Studio 3 خواهد بود، اما منبع خبر مدعیست که تولید هدفون بیتس به موازات آن ادامه پیدا خواهد کرد.

Ming-Chi Kuo همچنین مدعیست که بایستی منتظر از راه رسیدن نسخه ارتقا یافته AirPod‌ هم باشیم که عملکرد تراشه W1 در آن بهینه‌تر شده و دارای عمر شارژ بیشتری نسبت به نسل اول است. در همین راستا هفته گذشته بلومبرگ اخباری پیرامون توسعه نسل بعدی این محصول با نام AirPods 2 را منتشر کرد که قادر است با دستیار صوتی سیری ارتباط برقرار کند و فرامین صوتی کاربر را اجرا نماید. شرکت اپل تا پیش از این تایید کرده بود که کیس کاورهای جدید ایرفون با قابلیت پشتیبانی از شارژ بسیم در آینده به طور جداگانه از AirPower عرضه خواهد شد.

در سوی دیگر هدفون‌های دور گوشی بالارده جدید شرکت اپل با ابعادی بهینه و جمع جور، قادر است طیف وسیعی از تنظیمات قابل شخصی سازی صوتی را در اختیار افراد قرار دهد؛ همچنین توانایی اتصال به اسپیکر HomePod اپل را هم دارد. هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با ویژگی‌های فنی این محصول در دست نیست، با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که برخی قابلیت‌های بدیهی از جمله امکان حذف نویز، عمر شارژ باتری بیشتر و کیفیت صدای بهتر به آن افزوده شود.

 

منبع 9to5mac
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.