مشخصات و تصویر رسمی اکسپریا XZ2 سونی پیش از رونمایی رسمی لو رفت

سونی قصد دارد گوشی‌های Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact را رسماً در روز دوشنبه در حاشیه نمایشگاه MWC 2018 معرفی کند. حالا evleaks@ افشاکننده مشهور توییتری تصویر و مشخصات اکسپریا XZ2 را فاش کرده است.

0

گوشی‌های Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact قرار است از اولین گوشی‌های مجهز به اسنپ‌دراگون 845 کوالکام باشند. این دو گوشی همچنین اولین گوشی‌های سونی هستند که از صفحه‌نمایش با نسبت تصاویر 18:9 و حاشیه‌های نسبتاً باریک‌تر استفاده می‌کنند. اکسپریا XZ2 به صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با وضوح +1080p مجهز خواهد بود و بدنه آن نیز شیشه‌ای است.

Xperia XZ2

با نگاهی به این طراحی می‌توان گفت سونی سرانجام طراحی گوشی هوشمند خود را متحول کرده اما نتیجه حاصل چیزی شبیه به گوشی‌های +U11 اچ‌تی‌سی و لومیا نوکیا شده است. به هر حال Xperia XZ2 از دوربینی با دریچه دیافراگم f/1.8 استفاده کرده و فیلم‌برداری سوپراسلوموشن 960fps آن نیز حالا می‌تواند ویدئوهای 1080p (به‌جای  720p) بگیرد. هرچند که طول فیلم‌برداری کماکان کسری از ثانیه خواهد بود.

از سایر تغییرات Xperia XZ2 نسبت به XZ Premium می‌توان به انتقال حسگر اثر انگشت به پشت و البته حذف جک هدفون اشاره کرد. اکسپریا XZ2 و XZ2 Compact به باتری‌های 3180 و 2870 میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهند بود. با این حال برادر بزرگ‌تر به بلندگوهای دوگانه و شارژ بی‌سیم هم مجهز خواهد شد و نسخه کامپکت از قاب پشت مات بهره می‌گیرد.

برای مشخص شدن سایر مشخصات، قیمت و زمان عرضه باید تا روز دوشنبه و کنفرانس سونی منتظر بمانیم.

از طريق gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.