ال‌جی جی 6 و وی 30 به اندروید 8.1 آپدیت خواهند شد

به‌زودی قرار است دو گوشی‌ هوشمند جی 6 و V30 شرکت ال‌جی در برنامه Android Enterprise Recommended گوگل ثبت شود و این ثبت درست پس از دریافت بروزرسانی اندروید 8.1 اوریو توسط این دو گوشی هوشمند انجام می‌گیرد.

0

برنامه Android Enterprise Recommended بیشتر مناسب کسب و کارهای بزرگ بوده که می‌خواهند هنگام استفاده از گوشی‌هوشمند کاربری راحت و ایمنی را احساس کنند.

گذشته از آن گوشی‌های هوشمندی که در این برنامه به ثبت می‌رسند هر 90 روز آپدیت امنیتی به شکل تضمین شده دریافت می‌کنند. همچنین این برنامه شامل قابلیت LG GATE شده که موجب محافظت از پلتفرم، اپلیکیشن، مدیریت امنیت شبکه موبایل و برخی برنامه‌های دیگر خواهد شد. در بخش نرم‌افزاری پشتیبانی از Microsoft Exchange ActiveSync, Data Encryption و VPN نیز فراهم می‌آید.

شرکت کره‌ای با همکاری MDM موجب شده تا مدیریت فناوری اطلاعات به شکل آسانی ممکن شود. شایان ذکر بوده که V30 از ضمانت دو ساله بهره خواهد برد که ضمانت محدود برای سال دوم را به دنبال خواهد داشت.

ال‌جی قصد داشته در MWC 2018 تنها به معرفی V30 a با هوش مصنوعی بپردازد. متاسفانه خبری از رونمایی G7 نیست و برخلاف سال گذشته این شرکت می‌خواهد گوشی‌هوشمند دیگری معرفی کند. البته در این بین میان‌رده هایی چون سری K 2018 رونمایی خواهند شد و تنها جای G7 خالی است. این پرچم‌دار برنامه‌ریزی شده تا با طراحی متفاوت و ویژگی‌های جدید در مارس 2018 رونمایی شود.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر تنها یک هفته دیگر باید منتظر ماند.

 

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.