تماشا کنید: وقتی سر به سر رباتی می‌گذارید که تازه یاد گرفته در را باز کند!

سر به سر گذاشتن با رباتی که به تازگی یاد گرفته در را باز کند در نوع خود جالب توجه است و تماشای آن خالی از لطف نیست. Spot Mini را شرکت Boston Dynamics توسعه داده که می‌تواند برایتان در را باز کند.

0

شرکت بوستون داینامیکس (Boston Dynamics) رباتی را معرفی کرده که یاد گرفته در را باز کند، مشاهده این فرآیند در نوع خود جالب توجه است اما جالب‌تر زمانی است که شیرین‌کاری یکی از اعضای این شرکت گل می‌کند و می‌خواهد سر به سر این ربات در حین باز کردن در بگذارد.

این ربات که Boston Dynamic نام Spot Mini را برای آن انتخاب کرده است به راحتی دستگیره در را تشخیص داده و در را باز کرده و از آن عبور می‌کند. تا اینجای کار همه چیز به خوبی پیش رفته است اما ویدئویی که اخیرا منتشر شده یکی از پرسنل این شرکت را نشان می‌دهد که با میله‌ای جلوی روبات را برای باز کردن در می‌گیرد، همان‌گونه که از یک ماشین هوشمند انتظار فرمانبری محض را داریم، این ربات بدون اینکه خم به ابرو بیاورد یا از دست این فرد عصبانی شود دوباره و سه باره تلاش می‌کند تا در را باز کند اما باز هم این فرد جلوی روبات را برای باز کردن در می‌گیرد.

در نهایت نیز با نهایت بی‌رحمی این فرد ربات را از انتها گرفته و چند قدم از در دور می‌کند، اما روبات وظیفه‌شناس Spot Mini ، دوباره همان مسیر را طی کرده و پس از تشخیص دادن دستگیره در، آنرا باز و از در عبور می‌کند.

منبع techcrunch
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.