سامسونگ عرضه آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 را از سر گرفت

شرکت سامسونگ در نهایت مشکلات آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را برطرف ساخته و عرضه آپدیت را از سر گرفته است. پیش‌تر انتشار این آپدیت با انبوهی از مشکلات، متوقف شده بود.

0

باتوجه به گزارش‌های پیشین، آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دارای مشکلاتی از جمله ریستارت شدن ناگهانی بود که با توجه به شکایت کاربران انتشار آپدیت اندروید اوریو برای این دو پرچم‌دار متوقف شد.

حال صاحبان دو گوشی‌هوشمند موردبحث سامسونگ یک آپدیت 530 مگابایتی دریافت کردند که موجب رفع مشکلات نسخه اولیه خواهد شد و مسائل پیش آمده را کاملا برطرف می‌کند. شماره ساخت این دو آپدیت برای گلکسی اس هشت G950FXXU1CRB7 و برای گلکسی اس 8 پلاس G955XXU1CRB7 شناخته می‌شود. البته کاربران این دو گوشی اگر از اندروید 8.0 اوریو بهره نمی‌برند، باید منتظر آپدیتی با حجم بسیار بزرگ‌تر باشند. زیرا علاوه بر نسخه اصلی اندروید شامل آپدیت رفع مشکل نیز خواهد شد، از این رو حجم گسترده‌ای را دربرمی‌گیرد.

در حال‌حاضر شماره ساختی از نسخه کامل آپدیت اندروید اوریو دردسترس نیست. شایان ذکر بوده این آپدیت ابتدا برای کاربران آلمانی منتشر شده و شامل دیگر نقاط نمی‌شود. از این رو برای کسب آپدیت باید منتظر باشید و احتمالا به‌زودی انتشار صورت خواهد گرفت.  در اخباری مرتبط سامسونگ به‌زودی اندروید 8.0 اوریو را برای فبلت پرچم‌دار سال گذشته خود گلکسی نوت 8 نیز منتشر خواهد کرد. در حال‌حاضر شرکت کره‌ای مشغول دریافت گواهی‌های مختلف از سازمان‌های مربوطه بوده تا بتواند با کسب تاییدیه انتشار را انجام دهد. از این رو انتظار داریم در اوایل سال 2018 آپدیت برای این گوشی‌ هوشمند منتشر شود.

سامسونگ در 6 اسفند نسل جدید پرچم‌داران خود را به نام گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس پیش از کنگره موبایل بارسلون طی مراسم Unpacked 2018 رونمایی خواهد کرد. احتمالا در این رویداد گجت‌های دیگری به جز گلکسی اس 9 معرفی خواهد شد؛ به هر حال برای کسب جزئیات تکمیلی باید تا دو روز دیگر به انتظار نشست.

 

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.