اپل احتمالاً از آیفون SE 2 با صفحه‌نمایش 4.2 اینچی در WWDC 2018 رونمایی خواهد کرد

با این‌که مدت‌هاست شایعه عرضه جانشینی برای iPhone SE به گوش می‌رسد اما علاقمندان به آیفون‌های جمع‌وجور هنوز منتظر این گوشی هستند. طبق شایعه جدید آیفون SE 2 احتمالاً سال آینده و در کنفرانس WWDC 2018 اپل رونمایی خواهد شد.

0

به گزارش وب‌سایت چینی QQ آیفون SE 2 قرار است اواسط سال آینده میلادی به بازار عرضه شود. این وب‌سایت همچنین ادعا می‌کند که آیفون جمع‌وجور جدید اپل به پردازنده A10، دو گیگابایت رم و 32 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. به این ترتیب از نظر قدرت پردازشی آیفون SE 2 شباهت زیادی به آیفون 7 خواهد داشت.

همچنین گفته می‌شود آیفون SE 2 به صفحه‌نمایش نسبتاً بزرگ‌تر 4.2 اینچی با قابلیت‌های تاچ آی‌دی و دکمه هوم فیزیکی مجهز بوده و در آن خبری از فیس آی‌دی نخواهد بود. هنوز مشخص نیست که آیا این آیفون هم از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند یا خیر اما گفته می‌شود شاید اپل برای گنجاندن این قابلیت از شیشه در پشت گوشی استفاده کند.

طبق شایعات اپل رویداد WWDC 2018 را در 14 تا 18 خردادماه سال آینده برگزار خواهد کرد. به این ترتیب اگر شایعات درست باشند علاوه بر iOS 12 و نسخه جدید macOS احتمالاً آیفون SE 2 را نیز در این رویداد خواهیم دید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.