اپ‌نت: قهرمانان جنگجو War Heroes

در بازی War Heroes به نبردی بزرگ همراه با بازیکنانی آنلاین از سرتاسر دنیا بپردازید. این بازی توسط استودیوی بازی‌سازی Fun Games For Free درست مشابه Clash Royale طراحی و عرضه شده است.

0

در بازی War Heroes نقش یک ژنرال بزرگ جنگ درآمده و با شخصیت‌های جذاب بازی همراه شده تا نبردی مهیج را در فضایی زیبا و با گرافیک عالی تجربه نمایید. یکی از نکاتی که توجه بازیکنان را تاکنون بسیار جلب کرده کیفیت بالای بازی با صداگذاری مهیج آن می‌باشد. در این بازی باید به رقابتی آنلاین بپردازید و از مقر خود در برابر بازیکنان سراسر دنیا دفاع کنید. انتخاب سربازان و نیروهای مدیریتی آن‌ها به عهده شماست پس قوی‌ترین آن‌ها را انتخاب نموده و با مبارزات درست و دریافت امتیازات عالی ارتش خود را نیرومندتر ساخته و آن را ارتقا بخشید.

از میان گروه‌های مختلف بهترین سرمربی‌ها را انتخاب نمایید. با بالاتر رفتن مراحل بازی و کسب امتیازات بیشتر می‌توانید سلاح‌های پیشرفته‌تر و بازیکنان قوی‌تر را آنلاک نموده و از آن‌های استفاده کنید. در چندین لوکیشن متفاوت به نبرد می‌پردازید و حین بازی هیجان‌انگیزتان از تصاویر زیبا و باکیفیت نیز لذت خواهید برد. این بازی در عین حال که بسیار جذاب و پر از چالش‌های سرگرم‌کننده می‌باشد برای تمامی سنین نیز قابل استفاده و مهیج خواهد بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.