اپ‌نت: ساخت خودکار کلیپ‌های خاطره‌انگیز با RealTimes Video Maker

ساخت ویدئوها با استفاده از کولاژ را با اپلیکیشن RealTimes Video Maker که توسط شرکت .RealNetworks ,Inc برای کاربران اندرویدی ارائه شده است تجربه نمایید. این اپ شمارا با دنیایی متفاوت از ساخت تصاویر ویدئویی آشنا می کند.

0

ساختن تصاویر کولاژ یعنی قرار دادن چند تصویر در یک فریم با بسیاری از اپ‌های موجود ممکن است اما اگر بخواهیم تصاویر را به صورت ویدئو نمایش داده و همزمان عکس‌ها را در یک قاب قرار دهیم برایمان بسیار دشوار بوده و نیازمند تجربه و دانش بسیاری در این زمینه می‌باشد. اما اپ RealTimes Video Maker این امکان را برایتان فراهم کرده تا به راحتی ویدئوهای زیبا بسازید. از عکس‌هایی که در اختیار دارید داستان‌های جذاب بسازید تا خاطراتتان به نحو زیبایی حفظ شوند.

نبرای ساخت ویدئوها نیاز نیست که تصاویر را یکی یکی انتخاب کرده و برای هرکدام زمان زیادی صرف کرده تا افکت مناسبی بر رویش قرار دهید بلکه تمامی این کارها به صورت کاملا خودکار انجام می‌شوند و تنها کار شما یک کلیک ساده است. در عین خودکار بودن مراحل شما می‌توانید بر روی تمامی آن‌ها نظارت کامل داشته باشید. افکت‌های متنوع و بسیار زیبا را انتخاب کرده و متن موردنظرتان را نیز نوشته و با فونت و رنگ دلخواهتان انتخاب کرده و هرکجایی از تصاویر که دوست دارید قرار بدهید. در نهایت داستانی که خودتان کارگردانی کردید را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.