مشخصات احتمالی گلکسی تب اس 4 سامسونگ درز کرد

آن‌طور که به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ در کنار گوشی‌های سری گلکسی اس 9، از یک تبلت بالا رده جدید با نام گلکسی تب اس 4 هم در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهد کرد. در ادامه همراه ما باشید تا برخی از مشخصات احتمالی این محصول که به واسطه از بنچمارک‌های به ثبت رسیده فاش شده است را مرور کنیم.

0

سامسونگ جزو معدود شرکت‌هایی است که در بازار در حال رکود تبلت های اندرویدی، هرساله به معرفی چند محصول جدید در این حوزه می‌پردازد. در همین حال به تازگی بنچمارکی‌ از تبلت بالا رده جدیدی تحت برند سامسونگ به ثبت رسیده که برخی از آن با نام گلکسی تب اس 4 یاد می‌کنند.

مشخصات احتمالی گلکسی تب اس 4

بر این اساس گلکسی تب اس 4 سامسونگ که با شماره داخلی SM-T835 شناخته می‌شود، احتمالاً هم‌زمان با گلکسی اس 9، در مراسم Unpacked سامسونگ و یک روز قبل از آغاز به کار نمایشگاه MWC2018، در شهر بارسلون معرفی خواهد شد. اگر مشخصات ثبت شده صحت داشته باشند، شاهد آن هستیم که تبلت جدید شرکت کره‌ای از نمایشگری 10.5 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1600 پیکسل بهره خواهد برد و به دلیل تجهیز به واحد پردازش گرافیکی آدرنو 540، احتمالاً در سینه میزبان پردازنده اسنپ‌دراگون 835 است.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری احتمالی گلکسی تب اس 4 سامسونگ می‌توان به 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین‌های اصلی و سلفی 12 و 8 مگاپیگسلی و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 8 اوریو اشاره کرد. هنوز اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه و قیمت احتمالی این محصول منتشر نشده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.